۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۹

افشای اسامی فرماندهان اصلی داعش

دولت عراق اسامی فرماندهان اصلی داعش در این کشور را برای اقدام دستگاه های امنیتی این کشور و سایر کشورها در مورد آنها منتشر کرد.
کد خبر : ۱۹۶۸۸۸
صراط: عضو شورای شهر موصل عراق روز گذشته ـ یکشنبه 23 شهریور ـ در گفتگو با رسانه‌های این کشور٬ اسامی اصلی‌ترین فرماندهان داعش که نقش عمده‌ای در طرح‌ها و برنامه‌ها را منتشر کرد.

«قصی عارف طائی» با تاکید بر اشراف دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی عراق بر تروریست‌های داعش اظهار داشت: به نیروهای نظامی عراق و سایر کشورها آماده باش داده‌ایم در صورت مشاهده این افراد در هر کجای دنیا٬ آنان را به عنوان جنایتکار جنگی و تروریست جهانی دستگیر کنند.

اسامی تروریست‌های مذکور بدین شرح است: عوف خالد (سوریه)٬ عمرو ابو الولید(مصر)، فتوح عبدالله (مصر)، بلال سعد (مغرب)، محمد سلیمان (سوریه)، ابراهیم ولیف (عربستان)، جلال الدمشقی (سوریه)، عبد العال المولی (فلسطین)، بکر حصین (عربستان)، زهران یاسین (فلسطین)، عبدالله البشیر (لیبی)، محمد زاید (عربستان).

همچنین «محمد ابو زید» عضو شورای استان نینوا٬ نیز از شناسایی بخشی عناصر کرد و ایزدی که با داعش همکاری داشته و به عنوان ستون پنجم و یا فرمانده داعش فعالیت داشته اند؛ خبر داد

منبع: ابنا
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز