۲۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۲

دستمزد درخواستی رونالدو از یونایتد

رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید با اشاره به نارضایتی ستاره پرتغالی این تیم گفت: کریستیانو رونالدو از زندگی در رئال مادرید نا امید است و می‌تواند به منچستر یونایتد باز گردد.
کد خبر : ۱۹۶۹۱۷
صراط: بازگشت احتمالی کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد و این بار رامون کالدرون رئیس پیشین باشگاه رئال مادرید مدعی شد که ستاره پرتغالی از زندگی در رئال مادرید راضی نیست و می‌تواند به اولدترافورد بازگردد.

کالدرون که در سال 2009 توانسته بود رونالدو را از منچستر یونایتد به رئال مادرید منتقل کند در این باره به talkSPORT گفت: تصور من این است که رونالدو با سیاست‌های کنونی فلورنتینو پرس موافق نیست. وقتی او با آرین روبن به تیم ما آمد تصور همکاری خوب را با او داشت اما روبن فروخته شد. او با فروش ایگواین هم مخالف بود و این بار آلونسو و دی ماریا فروخته شدند که رونالدو موافق این تصمیم‌ها نبود.

شروع ضعیف رئال مادرید در این فصل از رقابتهای لالیگا نیز رونالدو را تا حد زیادی به ادامه حضورش در این تیم با تردید مواجه کرده است. او برای بازگشت به جمع شیاطین سرخ خواستار دسمتزد 500 هزار پوندی در هفته شده است که باید دید سران یونایتد چنین ریسکی را به جان خواهند خرید.


منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز