۲۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

افشاگری علیه دو تیم درباره کارت معافیت

سیاوش بختیاری‌زاده که نام فرزندش در بین اسامی ۱۲ بازیکنی که کارت پایان خدمت آنها باطل شده است، دیده می‌شود، مسئولان تیم استقلال خوزستان را مسبب این اتفاق دانست.
کد خبر : ۱۹۷۰۰۴
صراط: در میان اسامی 12 بازیکنی که کارت معافیت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی باطل شده است، نام کوشا بختیاری‌زاده دیده می‌شود، بازیکنی که پدرش اعتقاد دارد سر او را کلاه گذاشته‌اند.
 
سیاوش بختیاری‌زاده اظهار داشت: ابتدا باید بگویم افتخارم این است که در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرده‌ام و تصویر و مدارک آن نیز موجود است. از عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود خواهش می‌کنم که مرا به این برنامه دعوت کند تا حداقل بتوانم حرف‌هایم را بزنم و از فرزندم دفاع کنم.
 
وی با بیان اینکه «فرزندم مظلوم واقع شده است»، تصریح کرد: از آقای نوبخت سخنگوی دولت می‌پرسیدند که چرا نام افراد مفسد اقتصادی را اعلام نمی‌کنید که پاسخ داد برای حفظ آبروی آنها بهتر است نامی برده نشود. آقای نوبخت! مفسد اقتصادی آبرو دارد ولی ورزشکاران و فرزند من آبرو ندارند؟
 
پیشکسوت فوتبال خوزستان عنوان کرد: باشگاه‌های استقلال و فولاد خوزستان به برخی از بازیکنان خود اعلام کرده‌اند که از یکی از پادگان‌های نیروی انتظامی اطراف شهر اهواز امتیاز ویژه‌ای به آنها داده شده و می‌توانند خدمت آنها را بخرند. فرزند من ترم شش مهندسی عمران است و نیازی به خرید پایان خدمت خود ندارد که باشگاه استقلال خوزستان اقدام به این کار کرده است. آنها سر فرزند مرا کلاه گذاشته‌اند.
 
بختیاری‌زاده خاطرنشان کرد: باشگاه استقلال خوزستان به جای اینکه پول فرزندم را بدهد، به او گفته است که به جای پولت خدمت سربازی‌ات را می‌خریم. متأسفانه دو باشگاه استقلال و فولاد با همکاری هم اقدام به خرید خدمت سربازی برخی از بازیکنان خود کرده‌اند. من به جبهه رفته‌ام و شهید محمد برادوند کنار من شهید شد، پسرم نیازی به خرید خدمت سربازی نداشت.
 
وی در مورد اینکه علی پورکیانی، مدیرعامل و روشنایی، سرپرست تیم استقلال خوزستان چقدر در این اتفاق دخیل هستند، گفت: آنها 99 درصد مقصر هستند اما نفر سوم در باشگاه فولاد خوزستان فعالیت دارد که به زودی نام وی را اعلام می‌کنم.
 
بختیاری‌زاده در پاسخ به این سؤال که آیا دهکردی مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان در این کار دست داشته است، عنوان کرد: نمی‌خواهم فعلاً از شخص خاصی نام ببرم.
منبع: تسنیم