۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

بروجردی: تقاضای آمریکا بازی سیاسی است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای همکاری آمریکا از ایران برای مقابله با داعش تنها یک بازی سیاسی و نمایش ضدیت با تروریسم است.
کد خبر : ۱۹۷۱۹۱
صراط: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: تقاضای همکاری آمریکا از ایران برای مقابله با داعش تنها یک بازی سیاسی و نمایش ضدیت با تروریسم است.

علاء الدین بروجردی امروز اظهار کرد: تمام گروهک‌های تروریستی نظیر داعش از یک پشتوانه استکباری و هم پیمانان منطقه‌ای برخوردار هستند.
 
وی ادامه داد: گروه تکفیری داعش توسط آمریکایی‌ها و هم‌پیمانان آنان در کشورهای اروپایی به وجود آمده و از سوی آنها حمایت می‌شوند.
 
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: آمریکایی‌ها گروه‌های تکفیری از جمله داعش را به کشور‌های اسلامی نظیر سوریه و عراق تحمیل کرده و این موضوع را به یک بحران در این مناطق تبدیل کرده است.
 
 بروجردی تصریح کرد: در حالی که نیروهای نظامی ارتش عراق با حمایت مردم و به پشتوانه مرجعیت در حال مقابله جدی با داعش هستند، این حرکت شبهه ناک از سوی آمریکا انجام شد.
 
وی تاکید کرد: هدف آمریکا و هم پیمانان او در منطقه از این حرکت نمایشی مبارزه با آنها نبوده، بلکه نجات گروه تکفیری داعش است.
منبع: فارس