۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

سه کشته و در 6 تصادف رانندگی

وقوع 6 تصادف در جاده های استان قزوین، سه نفر از هموطنان را به کام مرگ فرستاد و هشت نفر را مصدوم کرد.
کد خبر : ۱۹۷۲۳۱
صراط: رییس پلیس راه استان قزوین روز چهارشنبه گفت: این حوادث در شبانه روز گذشته در سطح راه های این استان رخ داده است.

سرهنگ 'بهرام زینلی' افزود: در یکی از این حوادث، خستگی و خواب آلودگی راننده یک دستگاه خودروی پژو پارس در جاده قزوین - زنجان سه نفر مصدوم بر جای گذاشت که به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی ادامه داد: در حادثه دوم برخورد یک دستگاه خودرو پژو پارس با دو خودروی سواری پژو و پراید منجر به مصدومیت یکی از سرنشینان این خودروها شد.

وی گفت: همچنین واژگونی یک دستگاه وانت پیکان به دلیل بی توجهی راننده به جلو، دو سرنشین آن را مصدوم کرد.

به گفته مسوول پلیس راه قزوین، حرکت در خلاف جهت یک دستگاه کامیون در محور قزوین - زنجان باعث تصادف آن با یک دستگاه پراید شد که دو مصدوم بر جای گذاشت.

سرهنگ زینلی گفت: حادثه پنجم بامداد امروز در محور قزوین - همدان و در حوالی منطقه خروس دره روی داد و یک کامیون هوو به دره سقوط کرد.

وی توضیح داد: این حادثه به علت بی توجهی و خستگی و خواب آلودگی راننده کامیون هوو روی داد و دو سرنشین آن جان باختند.

رییس پلیس راه استان قزوین افزود: در آخرین حادثه که صبح امروز (چهارشنبه) در کیلومتر دو محور قزوین - رشت، حوالی ناصرآباد روی داد، برخورد یک دستگاه خودرو پراید با عابر پیاده منجر به مرگ وی شد.

به گفته سرهنگ زینلی، در روزهای پایانی تعطیلات تابستان به دلیل تراکم سفرهای هموطنان ترافیک نیمه سنگین و در عین حال روان بر جاده های این استان حاکم است و به رانندگان توصیه می شود تا زمان مراجعت خود را به روزهای آخر هفته و یا تابستان موکول نکنند.

سرهنگ زینلی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم مسافرت های آخر تابستان، پلیس راه برای ایمن سازی راهها و برقراری نظم ترافیکی، ضمن آماده باش کامل و استقرار عوامل خود در طول محورهای ارتباطی استان، گشت های شبانه خود را نیز به دو برابر افزایش داده است.

وی با هشدار به رانندگان متخلف تاکید کرد: پلیس به شدت با دو عامل حادثه ساز یعنی سرعت بالا و انحراف به چپ با رانندگان متخلف برخورد می کند.

رییس پلیس راه قزوین از رانندگان خواست ضمن رعایت کامل مقررات رانندگی در طول سفر، توجه به جلو هنگام رانندگی و فاصله طولی با خودرو مقابل را رعایت کنند.
منبع: ایرنا