۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳

پاسخ درخشان به پیغام علی کریمی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه اگر علی کریمی به پرسپولیس برگردد، برای وی بازی خداحافظی بسیار بزرگ می‌گیرد، گفت: من از ایشان خواسته‌ام به عنوان بازیکن به پرسپولیس برگردد نه مربی. قطعا علی کریمی می‌تواند به تیم ما کمک کند و به همین خاطر از ایشان خواهش می‌کنم در مورد پیشنهادی که به او داده‌ام، بیشتر فکر کند.
کد خبر : ۱۹۷۲۳۲
صراط: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه اگر علی کریمی به پرسپولیس برگردد، برای وی بازی خداحافظی بسیار بزرگ می‌گیرد، گفت: من از ایشان خواسته‌ام به عنوان بازیکن به پرسپولیس برگردد نه مربی. قطعا علی کریمی می‌تواند به تیم ما کمک کند و به همین خاطر از ایشان خواهش می‌کنم در مورد پیشنهادی که به او داده‌ام، بیشتر فکر کند.
 
حمید درخشان در خصوص آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس، ضمن بیان این مطلب افزود: پیغام علی کریمی برای پرسپولیسی‌ها عالی بود. من واقعا از او ممنونم که سعی دارد به پرسپولیس این مردم کمک کند اما دلم می‌خواهد علی روی پیشنهادم بیشتر فکر کند.
 
دوست دارم کریمی به تیم خودش برگردد

وی افزود: من می‌خواهم کریمی کنار ما باشد، زیاد هم به او فشار نمی‌آوریم همینکه در هر بازی نیم ساعت هم کنارمان باشد، کافی است. اگر توانست بیشتر بازی کند که بهتر اما به تجربه و توان او نیاز داریم و دوست دارم بیشتر فکر کند و به تیم خودش برگردد.
 
بازی خداحافظی بزرگ برای کریمی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: خیلی اتفاق افتاده که بازیکنان بزرگ پس از خداحافظی با درخواست کمک باشگاه متبوعشان به فوتبال برگشته‌اند، قصد داریم اگر علی برگشت برای وی یک بازی خداحافظی بسیار بزرگ و خوب هم برگزار کنیم چرا که هر بازیکن بزرگی آرزو دارد با پیراهن تیم خودش خداحافظی کند و این حق کریمی است.
 
بازگشت کریمی به ما کمک می‌کند

وی ادامه داد: در واقع او هم به ما کمک می‌کند و هم به هواداران زیرا آنچه آنها می‌خواهند را ارائه می‌دهد و هم خودش غریبانه از فوتبال نمی‌رود، البته بازگشت او بیشتر به ما کمک می‌کند تا خودش. باز هم می‌گویم  بیشتر فکر کند چرا که تا جایی که من می‌دانم بدنش هم هنوز آماده است.
 
کریمی را به عنوان بازیکن می‌خواهم و نه مربی

درخشان در مورد اینکه علی کریمی را تنها به عنوان بازیکن می‌خواهد و نه مربی، خاطرنشان کرد: کریمی را به عنوان بازیکن می‌خواهم، هرچند او پس از طی دوره‌های مربیگری، مربی بزرگی می‌شود و می‌تواند به تیمش خدمت کند.
 
قراردادم تا پایان فصل است

وی در مورد انتشار خبری مبنی بر اینکه تا زمانی که در پرسپولیس است دستمزد می‌گیرد، یادآور شد: چنین قراردادی نبسته‌ام. قرارداد من تا پایان فصل است و این قرارداد نکته مبهم ندارد. نمی دانم چرا برخی به شدت سعی می کنند من را مربی موقت نشان بدهند اما مربی موقت نیستم.
 
 در چند پست مختلف به شدت به بازیکن نیاز داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه در مورد کارت معافیت ماهینی و پولادی و احتمال محرومیت خانزاده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به خبرنگار مهر گفت: مشکل ما تنها این بازیکنان نیستند زیرا چند مصدوم هم روی دست ما مانده است. امروز به شدت به بازیکن نیاز داریم، آنهم در چند پست مختلف. امیدوارم خانزاده محروم نشود زیرا در شرایط فعلی بازیکن هم نمی‌توانیم جذب کنیم اما در برنامه‌های‌مان هست که در اولین فرصت چند بازیکن به پرسپولیس اضافه کنیم.
 
پرسپولیس تا به حال اینقدر خالی از بازیکن نبوده

وی در ادامه افزود: حقیقتش را بخواهید من تا به حال پرسپولیس را اینقدر خالی از بازیکن ندیده بودم. گرچه بازیکنان خوبی داریم که می‌توانند با تلاش شرایط پرسپولیس را بهتر کنند اما از نظر کمیت و تعداد واقعا پرسپولیس در فقر به سر می‌برد.
 
در ۹ بازی به استقلال نباخته‌ام

درخشان در بخش دیگری از گفتگویش با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه تاکنون با هیچ تیمی به استقلال نباخته است، گفت: من تاکنون در ۹ بازی هرگز به استقلال نباخته‌ام و این تیم را بارها برده‌ام. از آن برد تاریخی ۳ بر صفر با پرسپولیس بگیرید تا برد ۲ سال پیش مقابل این تیم با داماش.
 
توضیخح در مورد برد ۳ بر صفر استقلال

وی را به سال ۷۵ می‌بریم و دیداری که ۳ بر صفر در آن پرسپولیس با مربیگری درخشان استقلال را شکست داد. وی در خصوص آن بازی اظهار کرد: آن سال ما واقعا خوب بودیم، پرسپولیس من تا قبل از بازی با استقلال، ۴۵ یا ۴۶ گل زده بود و آخر فصل هم با ۵۷ یا ۵۸ گل قهرمان لیگ شد.
 
بهترین برد پرسپولیس در دربی در سال‌های اخیر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: هیچکس فکر نمی‌کرد بتوانیم چنین کار بزرگی را انجام دهیم اما سه گل به استقلال زدیم. گل آخر را بهنام طاهرزاده زد که او را در دقیقه ۸۰ به میدان فرستادم. وی آخرین تعویض من بود و گل سوم را هم زد تا یکی از بهترین بردهای پرسپولیس در دو دهه اخیر رقم بخورد، تا جاییکه من می‌دانم پس از آن هرگز پرسپولیس نتوانسته استقلال را ۳ بر صفر ببرد.
 
هنوز از ابهران گلایه دارم

آن دیدار جنجالی و نیمه تمام سال ۱۳۷۳ هم برای درخشان که سرمربی پرسپولیس بود، خاطره دارد. وی در مورد آن بازی تاکید کرد: من هنوز از داور آن بازی (ابهران) گلایه دارم اشتباهات فاحش داوری و جهت گرفتن برای تیم مقابل تحت تاثیر عوامل بیرونی آن بازی را به جنجال کشید وگرنه آن بازی ۲ بر ۲ و ناتمام را هم می‌توانستیم با اختلاف گل ببریم. اما آن دیدار به جنجال کشیده شد و مجتبی محرمی و امیر قلعه‌نویی با هم درگیر شدند.
 
 قدرت پرسپولیس در تماشاگرانش است

حمید درخشان در پایان گفت: قدرت پرسپولیس در تماشاگرانش است، ما سخت می‌کوشیم تا تمام نقاط ضعف پرسپولیس را پوشش دهیم اما به زمان و حمایت مردم نیاز داریم و آرامش اگر آرامش بدهند و از جوان‌های تیم حمایت کنند نتیجه می‌گیریم.
منبع: مهر