۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۳

مخالفت قلعه نویی با خروج کرار

بازیکن مصدوم تیم فوتبال استقلال امروز با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حضور یافت.
کد خبر : ۱۹۷۳۲۷
صراط: تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 17.30 دقیقه در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد که این تمرین با حاشیه‌هایی همراه بود که در زیر می‌خوانید:

* تمرین امروز با 5 دقیقه تاخیر آغاز شد.

*کرار ‌جاسم بازیکن عراقی و مصدوم تیم فوتبال استقلال امروز با لباس شخصی در محل تمرین این تیم حاضر شد.

* بازیکنان تیم فوتبال استقلال زیر نظر امیر مهریزی و محمود فکری شروع به دویدن دور زمین کردند تا بدن‌هایشان گرم شود. بعد از حرکات کششی و نرمشی بازیکنان استقلال به دو گروه قسمت شدند و به بازی آقاوسط و حفظ توپ پرداختند.

*سه دروازه‌بان تیم فوتبال از ابتدای تمرین زیرنظر کریم بوستانی مربی دروازه‌بانان این تیم به تمرین پرداختند.

*تمرین شروع بازی به حمله از دیگر تمریناتی بود که بازیکنان تیم فوتبال استقلال زیرنظر مربیان خود به آن مشغول شدند. در این تمرین که زیرنظر امیر قلعه‌نویی برگزار می‌شد بازیکنان به مرور کارهای تاکتیکی ‌پرداختند و کادر فنی این تیم هم نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

*حدود 30 هوادار امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی حاضر شدند و در سکوت تمرین تیم محبوب‌شان را از نزدیک به تماشا نشستند.

*داسیلوا دروازه‌بان برزیلی تیم فوتبال استقلال امروز همراه با دو فرزندش به محل تمرین استقلال آمده بود. فرزندان این دروازه‌بان برزیلی در گوشه‌ای از زمین مشغول تماشای تمرین پدرشان بودند البته دو فرزند داسیلوا میان هواداران این تیم محبوب بودند و دقایقی سر به سر آنها گذاشتند.

*جواد زرینچه مربی تیم فوتبال استقلال در زمان تمرین این تیم در گوشه زمین مشغول زدن روپایی بود.

*پیست اتوموبیل‌رانی مجموعه ورزشی آزادی که در کنار زمین شماره 2 قرار دارد امروز محل تمرین اتوموبیل‌رانان بود و صدای بلند این اتوموبیل‌ها باعث آزار و اذیت هواداران و خبرنگاران حاضر در محل تمرین امروز استقلال شده بود.

*پیش از شروع تمرین امروز استقلال امیر قلعه‌نویی برای بازیکنان این تیم صحبت نکرد.

*سانتر از جناحین از دیگر برنامه های تمرین امروز بود که قلعه نویی چند بار این تمرین را قطع و نکات مدنظرش را به بازیکنان استقلال گوشزد می کرد.

*کرار جاسم بازیکن مصدوم استقلال در ابتدای تمرین دقایقی با سرمربی آبی پوشان در خصوص وضعیت مصدومیتش به گفت وگو پرداخت. پس از این صحبت ها بازیکن عراقی قصد خروج از محل تمرین را داشت که قلعه نویی از وی خواست در کنار زمین بماند و تمرین را نظاره کند.
منبع: فارس