۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

پشت‌پرده کناره‌گیری پورحیدری از استقلال

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در شرایطی از سمتش کناره گیری کرد که گفته می شود اعتراض او به تعداد زیاد همراهان این تیم در شهرستان ها تاثیر مستقیم بر رفتنش داشته است!
کد خبر : ۱۹۷۳۲۹
صراط: منصور پورحیدری که سالهاست به عنوان سرمربی، سرپرست یا مدیر فنی در باشگاه استقلال فعالیت می کند، روز دوشنبه بنا بر آنچه کاهش هزینه ها اعلام شده بود از سمت مدیر فنی آبی‌پوشان کناره گیری کرد.

در حالی که پورحیدری اعلام کرده بود برای کاهش هزینه های باشگاه و رسیدن به سقف بودجه از سمتش استعفا کرده است، اما خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد دلیل این کناره گیری موضوع دیگری بوده است. یکی از نزدیکان باشگاه استقلال عنوان کرد منصور پورحیدری در نشست هیات مدیره به حضور پرتعداد بازیکنانی که نیازی به آنها نیست در سفر به شهرستان ها اعتراض کرده است.

پورحیدری در این نشست عنوان کرده بردن بازیکنانی که سودی برای تیم ندارند و از آنها استفاده نمی شود، مبلغ زیادی بار مالی برای تیم دارد که باید از این کار جلوگیری شود. ظاهرا این موضوع به گوش امیر قلعه نویی می رسد و زمینه کناره گیری پورحیدری فراهم می شود. از اصغر حاجیلو به عنوان گزینه جانشینی وی نام برده می شود.

منبع: مهر