۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶

ساز علیزاده را به هواپیما راه ندادند

بعد از ظهر امروز در حالی که قرار بود حسین علیزاده به همراه گروه هم‌آوایان با پرواز 225 اصفهان به شیراز برای برگزاری کنسرت سفر کنند، سرمهماندار این پرواز از ورود علیزاده و سازهای گروهش به هواپیما ممانعت به عمل آورد. علیزاده دراین باره گفت: هم‌اکنون در فرودگاه اصفهان سرگردان هستیم.
کد خبر : ۱۹۷۳۳۲
صراط: «محمد معتمدی» ضمن اعلام این خبر گفت: گروه هم‌آوایان عصر چهارشنبه قرار بود با هواپیما از اصفهان به سمت شیراز پرواز کند که مسولان هواپیمایی ایران ایر به خاطر همراه داشتن ساز اجازه سوار شدن ما به هواپیما را ندادند.

وی افزود: 15 سال است چه در سفرهایم در ایران و چه سفرهایم در خارج با چنین مشکلی و برخوردهای زننده این چنینی مواجه نشدم. گروه ما برای این که بتواند فردا در شهر شیراز اجرا داشته باشد، می‌بایستی یک روز زودتر می‌رسید که همین خسارات جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت.

معتمدی درباره دلیل برخورد این چنینی با گروه هم‌اوایان و حسین علیزاده گفت: وقتی از سر مهماندار هواپیما دلیل این امر را پرسیدیم او گفت نیازی ندارد که به ما پاسخ دهد. ما قصد شکایت از مسولین هواپیمایی ایران ایر به خاطره این برخورد زننده داریم.

این خواننده ادامه داد: این رفتار حتی اگر برای یک شهروند عادی هم انفاق بیافتد قابل پذیرش نیست و چه برسد با هنرمندی با سابقه مثل حسین علیزاده و پژمان حدادی. به هر حال این رفتار ناشایست را بی‌پاسخ نخواهیم گذاشت چرا که این برخورد واقعا به دور از شان این اساتید موسیقی بود.

وی درباره برگزاری یا عدم برگزاری کنسرت شیراز نیز گفت: به هر حال ما این کنسرت را برگزار می‌کنیم و با ماشین به سرعت راهی شیراز خواهیم شد.

حسین علیزاده هم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن تایید این خبر گفت: هم‌اکنون در فرودگاه اصفهان سرگردان هستیم. تا به حال این تجربه را نداشتم که در فرودگاهی چنین برخورد توهین آمیزی را با ما داشته باشند. از ورود سازهای ما در حالی جلوگیری شد که به نظر می‌رسد سر مهماندار پرواز اصفهان به شیراز به شماره 225 مشکل شخصی با من داشت. وگرنه جا در هواپیما برای قرار دادن ساز بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا دلیل این رفتار را می‌دانید یا خیر؟ گفت: فکر می‌کنم سرمهماندار هواپیما مشکل شخصی با من داشت. وگرنه من بارها همراه گروهم به جای جای ایران سفر کرده‌ایم و به مشکل این چنینی برنخورده‌ایم.

علیزاده افزود: اگر جواب منطقی برای این رفتار می‌شنیدم؛ قطعا قبول می کریدم اما وقتی دلیل این رفتارهای توهین آمیز را می‌پرسیدم سر مهماندار می‌گفت که نیازی ندارد که به من پاسخ دهد. قطعا شکایتی را تنظیم خواهیم کرد و از شرکت هواپیمایی ایران ایر و هر کسی که مسبب رفتار زشت و زننده است شکایت خواهیم کرد.

این آهنگساز برجسته موسیقی در پایان گفت: قطعا کنسرت شیراز را با هر شرایطی که شده برگزار خواهیم کرد.
منبع: فارس