۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۶

رفتار هولوکاستی و اخراج نگهبان!

نگهبانی که در فروشگاه "اسپورتس دیرکت" کار می کرد، پس از اینکه از ورود دو نوجوان یهودی به فروشگاه جلوگیری کرد، از کار برکنار شده و اکنون تحت تحقیقات پلیس قرار دارد.
کد خبر : ۱۹۷۳۵۷
صراط: نگهبانی که در فروشگاه "اسپورتس دیرکت" کار می کرد، پس از اینکه از ورود دو نوجوان یهودی به فروشگاه جلوگیری کرد، از کار برکنار شده و اکنون تحت تحقیقات پلیس قرار دارد.

والدین این دو نوجوان اظهار داشته اند که این رفتار باعث "به جا ماندن خاطره ای ناگوار در ذهن فرزندان آن ها خواهد شد".

مقامات این فروشگاه به شدت در حال پیگیری ماجرا هستند و در اولین اقدام انجام شده نگهبان فوق الذکر هم از این فروشگاه و هم از شرکت امنیتی که به واسطه آن به این فروشگاه معرفی شده بود، اخراج شده است.

حائز توجه است که مقامات رژیم صهیونیستی و طرفداران آن ها سال هاست که به بهانه واهی و دروغ "هولوکاست" اقدام به بهره کشی و قتل و غارت بیگناهان در سراسر دنیا می نمایند و هر کس به هر صورت با آن ها مخالفتی نماید با چسباندن انگ "یهود ستیزی" وی را از سر راه برمی دارند. حال که رژیم غاصب صهیونیستی با اقدامات وحشتناک و کشتارها و حملات وحشیانه خود در نوار غزه باعث آشکار شدن چهره کریه صهیونیسم بین الملل برای مردم سراسر دنیا شده و موج جدیدی از نفرت علیه این رژیم نژادپرست در دنیا به راه افتاده است، سعی تمامی صهیونیست ها و عمال آن ها بر این است که از هر فرصتی ولو کوچک برای مظلوم نمایی و ترمیم چهره مخدوش خود نزد جهانیان بهره ببرند و این امر باعث شده که هر روز در رسانه های جهانی شاهد اخباری از این دست باشیم که گفتن یک جمله و یا نوشتن یک نامه و یا اعتراضی مدنی حتی در داخل اسرائیل و توسط یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی به عنوان اقدامی "ضدیهودی" و "غیر انسانی" از سوی سردمداران صهیونیست معرفی شده و به شدت مجازات شود. انگار دنیا فراموش کرده که در مقابل "خاطره ناگوار"ی که در اذهان امثال این یهودیان به جا می ماند، چه بسیارند کودکان بیگناه فلسطینی که دیگر هیچ خاطره ای از این دنیا نخواهند داشت چرا که در زیر باران بمب و موشک و گلوله صهیونیست ها مظلومانه جان باخته اند.

 

رفتار هولوکاستی و اخراج نگهبان!

منبع: جام نیوز
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز