۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۶
والیبال قهرمانی جهان - لهستان

والیبال برزیل به راحتی صعود کرد

تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی قاطع برابر روسیه به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند.
کد خبر : ۱۹۷۳۹۳
گروه ورزشی صراط - تیم ملی والیبال برزیل با پیروزی قاطع برابر روسیه به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی معرفی شدند.

تیم‌ ملی والیبال برزیل در آخرین بازی خود در مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان برابر روسیه قرار گرفت و توانست با نتیجه قاطع 3 بر صفر ( 25 - 22، 25 - 20، 25 - 21) حریف قدرتمند خود را شکست دهد تا به عنوان نخستین تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان معرفی شود.

این پیروزی در حالی رقم خورد که پیش از این رزنده، سرمربی برزیل از شرایط و برنامه‌ریزی لهستانی‌ها بسیار ناراحت بود و اعلام کرده بود که برنامه‌ریزی مسابقات عادلانه نیست.

تیم ملی والیبال روسیه در آخرین بازی مرحله سوم رقابت‌های قهرمانی جهان از ساعت 22:55 امشب به مصاف لهستان می‌رود؛ شاگردان آنتیگا در تیم لهستان موفق شده بودند در بازی گذشته خود با نتیجه 3 بر 2 برزیل را شکست دهند.

به گزارش صراط، با برد برزیل صعود لهستان هم تا حدودی قابل پیش بینی است چراکه این تیم حتی در صورت شکست سه بر دو مقابل روسیه هم صعود خواهد کرد.

در گروه دیگر رقابت ها صعود آلمان قطعی شده و صعود فرانسه نیز تا حد زیادی مسجل است مگر اینکه تیم ملی کشورمان در روز پایانی دست به معجزه بزند. (تنها راه صعود ایران به نیمه‌نهایی)