۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹

رونمایی از فیلم سینمایی آرایش غلیظ

مراسم افتتاح فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» به کارگردانی حمید نعمت الله شب گذشته با حضور هنرمندانی چون نرگس آبیار، مصطفی کیایی، سامان مقدم و... در سینما استقلال برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۷۴۰۱
صراط: شب گذشته چهارشنبه 26 شهریور ماه مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» با حضور بازیگران، عوامل فیلم و هنرمندان در سینما استقلال برگزار شد.
 
در این مراسم عوامل «آرایش غلیظ» از جمله حمید نعمت الله کارگردان، هادی مقدم دوست نویسنده، طناز طباطبایی و حبیب رضایی بازیگران و هنرمندان و سینماگرانی چون مانی حقیقی، سامان مقدم، علی قربان زاده، آزاده نامداری، مصطفی کیایی، نرگس آبیار، محمد قاسمی، محمدرضا شفیعی، محسن امیر یوسفی، حمیرا ریاضی، منصور لشگری قوچانی، امیر قادری، علی علائی، امیر پوریا و... حضور داشتند.
 
این برنامه بدون هیچ سخنرانی و صحبتی از طرف کارگردان و عوامل فیلم همراه بود و تنها فیلم برای علاقمندان و مدعوین به نمایش درآمد.
 
فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» تازه ترین اثر حمید نعمت‌الله بعد از «بی پولی» است که به تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید ملکان ساخته شده و در جشنواره سی و دوم فیلم فجر جایزه ویژه هیات داوران را از آن خود کرد.
 
این فیلم سینمایی ماجرای جوانی است که بار قاچاق ترقه و فشفشه های چهارشنبه سوری یكی از دوستانش را بالا می كشد و از طریق دختری كه دوستش دارد تلاش می كند آن ها را بفروشد. این فیلم سینمایی در تهران، کیش، بندر لنگه و بندر کنگ جلوی دوربین رفته است. در فیلم «آرایش غلیظ» حامد بهداد، طناز طباطبایی، حبیب رضایی، علی عمرانی، جمال اجلالی، هومن برق‌نورد و امیر بدری بازی کرده اند.
 
این اثر سینمایی از چهارشنبه 26 شهریور ماه در گروه سینمایی استقلال اکران شده است.
منبع: مهر