۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
هفدهمين دوره بازي‌هاي آسيايي ــ اينچئون 2014

نتیجه نیمه اول بازی اميدها با قرقيزستان

تیم امید که علاوه بر شکست تحقیرآمیز مقابل ویتنام، تحت تاثیر حاشیه‌هایی همچون اخراج یکی از اعضای تدارکات تیم امید به دلیل کار غیراخلاقی قرار داشت، در حالی به مصاف تیم قرقیزستان رفت که برای صعود نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار دارد.
کد خبر : ۱۹۷۴۷۷
صراط: نيمه نخست ديدار تيم‌هاي فوتبال اميد ايران و قرقيزستان با نتيجه تساوي به پايان رسيد.

تیم فوتبال امید ایران پس از شکست 4 بر یک مقابل ویتنام، در دومین دیدار خود در بازی‌های آسیایی اینچئون کره‌جنوبی از ساعت 12:30 امروز (پنج‌شنبه) به وقت ایران به مصاف تیم قرقیزستان رفت که نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم امید که علاوه بر شکست تحقیرآمیز مقابل ویتنام، تحت تاثیر حاشیه‌هایی همچون اخراج یکی از اعضای تدارکات تیم امید به دلیل کار غیراخلاقی قرار داشت، در حالی به مصاف تیم قرقیزستان رفت که برای صعود نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار داشت.

بازیکنان امید ایران از همان دقایق ابتدای بازی توپ و میدان را در دست گرفتند اما استرس در ساق‌های آنها مشهود بود. در دقیقه 9، محسن مسلمان با پاس یعقوب کریمی پشت محوطه جریمه شوت محکمی به سمت دروازه قرقیزستان زد که دروازه‌بان حریف توپ را به کرنر فرستاد. ضربه ارسالی از نقطه کرنر در شلوغی دروازه به بازیکنان ایران رسید که دروازه‌بان قرقیزستان ضربه قیچی برگردان بازیکن ایران را دفع کرد.

در دقیقه 14 مهدی شریفی شبیه موقعیت مسلمان از بین دو بازیکن توپ را روانه سمت دروازه قرقیزستان کرد اما ستاره نیمه نخست بازی یعنی دروازه‌بان قرقیزستان باز هم مانع گلزنی تیم ایران شد. بین دقایق 15 تا 30 اتفاق خاصی روی دروازه‌ها نیفتاد و توپ بیشتر در وسط زمین در گردش بود.

بازیکنان تیم قرقیزستان هم از لاک دفاعی خارج شده بودند و سعی می‌کردند خودشان را به زمین ایران نزدیک کنند اما کاری از پیش نبردند. دقیقه 35، مهدی شریفی از توپی که بازیکنان قرقیزستان لو داده بودند، استفاده کرد و از فاصله تقریبا 30 متری شوت محکمی به سمت دروازه حریف زد که توپ با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

در دقایق پایانی نیمه نخست هم اتفاقی خاصی نیفتاد تا این نیمه با تساوی بدون گل به پایان برسد.
منبع: تسنیم