۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰

ماجرای قهر هر دو دروازه‌بان پرسپولیس

دقایقی قبل شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه سوشا مکانی پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی ندارد با حالت قهر ساک خود را جمع کرده و پس از اینکه برای حمید درخشان دست زده اردوی تیم را ترک کرده است. بعد از این شایعه مکانی در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفت و سپس خبر قهر نیلسون منتشر شد. اما عبدی و مدیر برنامه های نیلسون هر دو شایعه را جداگانه تکذیب کردند.
کد خبر : ۱۹۷۴۹۵
صراط: دقایقی قبل شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه سوشا مکانی پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی پرسپولیس جایی ندارد با حالت قهر ساک خود را جمع کرده و پس از اینکه برای حمید درخشان دست زده اردوی تیم را ترک کرده است. به همین دلیل حمید درخشان بلافاصله از دستیارانش خواسته تا با مربی تیم امید پرسپولیس تماس گرفته و از او بخواهند دروازه این تیم که مرتضی قدیمی پور نام دارد را بلافاصله به محل اردو فرستاده در بازی امروز مقابل راه‌آهن به عنوان ذخیره نیلسون روی نیمکت بنشیند. به گزارش "ورزش سه" این شایعه در حالی به صورت جدی بین خبرنگاران منتشر شد که مسوولان باشگاه پرسپولیس و حسین عبدی صراحتا آن را تکذیب کردند.

حسین عبدی با ناراحتی از اینکه چنین شایعاتی چند ساعت مانده به بازی حساس پرسپولیس مقابل راه‌آهن پخش می‌ شود به ورزش سه گفت: من متاسفم که چنین شایعاتی را اینگونه و در آستانه بازی حساس ما منتشر می‌ کنند. در حالی که تا قبل از این خبری از این شایعات و انتشار آنها نبود. در هر صورت همچنین اتفاقی در اردوی ما نیفتاده و مشکلی از این بابت نداریم.

نیلسون از نیمکت‌نشینی ناراحت است/ او اردو را ترک نکرده است

مدیر برنامه‌های دروازه‌بان برزیلی پرسپولیس گفت: نیلسون از اینکه در ترکیب تیم حضور ندارد ناراحت است، اما در اردو حضور دارد.

بیات مدیر برنامه‌های نیلسون کوریا در خصوص ناراحتی این دروازه‌بان برزیلی از اینکه در ترکیب ثابت امروز پرسپولیس حضور ندارد، به فارس گفت: بله، نیلسون از اینکه در ترکیب اصلی نیست ناراحت است، اما اردو را ترک نکرده است.

وی ادامه داد: این طبیعی است که هر بازیکنی از نیمکت‌نشینی ناراحت باشد و نیلسون هم از این قاعده مستثنی نیست، اما او در اردو حضور دارد و اردو را ترک نکرده است.