۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵

صعود یک پله‌ای سرخپوشان با راه آهن

تیم فوتبال پرسپولیس با سرمربیگری حمید درخشان اولین برد خود را مقابل راه آهن به دست آورد.
کد خبر : ۱۹۷۵۵۱
صراط: تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه تختی و در حضور 6 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف راه آهن رفت که بازی با نتیجه 2 بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید تا حمید درخشان اولین برد خود را با پرسپولیس به دست بیاورد.

محمد عباس‌زاده در دقیقه 18 با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 20 ضربه سر رضائیان با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

پرسپولیس همچنان هجومی بازی می‌کرد تا در دقیقه 26 محمد نوری از داخل محوطه جریمه با یک شوت گل دوم پرسپولیس را به ثمر رساند.

در دقیقه 34 ننزیچ دروازه‌بان تیم فوتبال راه آهن مصدوم شد و جای خود را به امیر عابدز‌اده داد تا پسر احمدرضا عابدزاده هم اولین حضورش در لیگ برتر چهاردهم را تجربه کند.

تیم راه آهن در اواخر مسابقه حملاتی انجام داد اما نتیجه‌ای از آن نگرفت.

نیمه دوم هم با حملات راه آهن آغاز شد اما این حملات هم برای زردپوشان فایده‌ای نداشت و پرسپولیس بازی را به خوبی اداره کرد.

در دقیقه 85 مجتبی شیری با یک ضربه از داخل محوطه جریمه گل راه آهن را به ثمر رساند.

سیدمهدی سیدعلی داور مسابقه به سیامک کوهنورد از راه آهن و حسین ماهینی کارت زرد نشان داد.

این اولین برد پرسپولیس با سرمربیگری حمید درخشان است. سرخپوشان 12 امتیازی شد و با یک پله صعود به رده هشتم رسیدند و راه آهن هم 8 امتیازی باقی ماند.

ترکیب پرسپولیس:

سوشا مکانی، حمید علی‌عسگر، محمد نوری، رضا حقیقی، رضا نورمحمدی، اومانیا، حسین ماهینی، هادی نوروزی، مهدی طارمی، امید عالیشاه( از دقیقه 75 علی فاطمی و از دقیقه 91 میثم حسینی) و محمد عباس‌زاده( از دقیقه 68 مهرداد کفشگری)

سرمربی: حمید درخشان

ترکیب راه آهن:

ننزیچ( از دقیقه 37 امیر عابدزاده)، میلاد محمدی، سیداحمد موسوی، محسن ایران نژاد، رامین رضائیان، بهادر عبدی، سیدمحمد ستاری، سیامک کوه نورد، علیرضا عظیمی، بهنام برزای( از دقیقه 58 مجتبی شیری)، محمد غلامی( از دقیقه 80 امین منوچهری)

سرمربی: حمید استیلی
منبع: فارس