۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۵

درخشان: دایی در قلب من است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علی دایی در قلب من جای دارد و من هم به او علاقه دارم اما هدفمان سربلندی پرسپولیس و موفقیت این تیم است نه چیز دیگر.
کد خبر : ۱۹۷۵۶۲
صراط: حمید درخشان بعد از خروج از کنفرانس خبری در حالی که به خبرنگاران یادآوری کرد طبق قراردادش در صورت مصاحبه در میکسدزون جریمه خواهد شد، گفت: بازی خوبی انجام دادیم و فرصت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم و می‌توانستیم با تعداد گل بیشتری پیروز شویم.

وی افزود: هر 2 تیم هجومی بازی کردند اما ما توانستیم از 2 گل نیمه اول خود استفاده کنیم و در نهایت پیروز شویم. از همه هواداران تشکر و این برد را به آنها تقدیم می‌کنم و امیدوارم تیم ما را تنها نگذارد چرا که کار ما در ادامه راه سخت است و حتی یک روز هم تعطیلی نداریم.

سرمربی پرسپولیس یادآور شد: انتظارات از پرسپولیس زیاد است و شب و روز باید کار کنیم تا پرسپولیس مقتدری را بسازیم.

درخشان درباره رفتار صمیمانه‌اش با حمید استیلی تأکید کرد: استیلی از خانواده پرسپولیس است و به عنوان بازیکن و مربی زحمات زیادی کشیده است. من به تمامی قدیمی‌ها و پیشکسوتان پرسپولیس احترام می‌گذارم و قدردان آنها هستم؛ ما همه از یک خانواده هستیم.

وی در مورد اینکه آیا می‌تواند به اندازه علی دایی محبوب شود، خاطرنشان کرد: علی دایی در قلب من جای دارد و من هم به او علاقه دارم اما هدفمان سربلندی پرسپولیس و موفقیت این تیم است نه چیز دیگر.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال جذب بازیکنان جدید تأکید کرد: در نیم‌فصل بازیکنان جدیدی را جذب خواهیم کرد. 

درخشان درباره وضعیت پولادی هم گفت:‌ امیدوارم او مشکلی نداشته باشد و باز هم به پرسپولیس بازگردد و برای ما بازی کند.امید داریم اگر او قرار است در ایران بماند برای پرسپولیس به میدان برود.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز