۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۴

مرفاوی: یک امتیاز از اصفهان غنیمت است

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: اگرچه دوست داشتیم که در این بازی به پیروزی برسیم اما یک امتیاز از اصفهان غنیمت است.
کد خبر : ۱۹۷۵۶۵
صراط: صمد مرفاوی شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل سپاهان اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سخت و نفس‌گیری داشتیم؛ با تیم پرمهره و خوبی که از امتیاز میزبانی بهره می‌برد، بازی می‌کردیم که با فوتبال خوب و منظم ما را با مشکل روبرو کرد اما توانستیم آنچه را می‌خواستیم، در زمین اجرا کنیم و به خصوص در نیمه نخست خوب بودیم و به گل رسیدیم.

وی افزود: پس از گل طبیعی بود که سپاهان حمله کند و ما دوست نداشتیم که این اتفاق صورت گیرد و فشار روی تیم ما بیاید و می‌خواستیم مالکیت توپ و زمین را در اختیار نداشتیم که موفق نشدیم.

سرمربی تیم صبای قم ادامه داد: سپاهان را به خوبی می‌شناختیم و آن را به خوبی آنالیز کرده بودیم و به فکر کنترل بازی بودیم اما فشار روی تیم ما زیاد بود و باید بگویم با این حال یک امتیاز برای تیم ما غنیمت است و من به این تیم تبریک می‌گویم.

وی گفت: سپاهان شانس قهرمانی دارد و به طور قطع به دلیل آنکه نظم تیمی داشته و پشتیبانی خوب دارد، بازیکنان قابلی دارد که می‌تواند آن را در کورس قهرمانی برای رسیدن به قهرمانی همراهی کند.

مرفاوی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه چرا فوتبال دهه شصتی در این بازی به نمایش گذاشته شد، اظهار داشت: فوتبال دهه شصتی و دهه هفتادی ندارد و فوتبال تفکر مربی است و مربی باید به فکر اجرای تفکرات خود باشد؛ در جام جهانی نیز وقت کشی بود و تیم‌هایی بودند که دفاعی بازی می‌کردند و این در بهترین تیم‌های دنیا مشهود است؛ در دوره ما هنگام مصدومیت اصلا این نبود که ما را بزنند و ما بخواهیم روی زمین بمانیم و سریع بلند می‌شدیم.

وی خاطرنشان کرد: هدف ما این بود که از ضد حملات سپاهان استفاده کنیم ولی نشد اما مساوی گرفتن در زمین سپاهان، چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند، البته ما نیمه دوم دو تعویض اجباری داشتیم و مهاجم ما خسته بود و باید او را تعویض می‌کردیم و این نظم تیمی را به هم زد و بازیکن ذخیره ما انتظارات را برآورده نکرد.

منبع: مهر
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز