۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۴

«شهر موش‌ها2» 5 میلیاردی شد

فیلم سینمایی «شهر موش‌ها2» ساخته مرضیه برومند طی روند فروش سعودی خود توانست گیشه 5 میلیاردی را به خود اختصاص دهد و «آرایش غلیظ»‌ حمید نعمت الله هم در آغازی خوب به طی 2 روز به فروش 50 میلیون تومانی دست یافت.
کد خبر : ۱۹۷۶۱۷
صراط: فیلم سینمایی «شهر موش‌های 2» طی روند صعودی گیشه خود تا شب گذشته به فروشی بیش از 5 میلیارد تومان دست یافت.

علی سرتیپی مدیرعامل مؤسسه فیلم ایران و تهیه‌کننده این فیلم ضمن ابراز رضایت از گیشه بسیار خوب شهر موش‌های 2 عنوان کرد: این فیلم شب گذشته در تهران 80 میلیون و در شهرستان 125 میلیون تومان بوده است.

وی افزود: در حال حاضر این فیلم 85 سینما در سراسر کشور در اختیار دارد که بنابراین فروش این فیلم تا پایان روز پنج‌شنبه 27 شهریور ماه در تهران 3 میلیارد تومان و در شهرستان 2 میلیارد و 50 میلیون تومان بوده است که خدا را شکر گیشه فیلم ما سیر صعودی را طی می‌کند البته اکران‌های حال حاضر هم فیلمهای خوبی را در بر گرفته است اما استقبال مردم طی روزهای گذشته از فیلمها عجیب و غریب بوده است.

تهیه‌کننده شهر موش‌ها تأکید کرد: تا به حال یک میلیون و 200 هزار نفر در سراسر کشور فیلم «شهر موشهای 2» را دیده‌اند که ما امیدواریم این روند جذب مخاطب ادامه پیدا کند.

بنا بر این گزارش، فیلم سینمایی خواب‌زده‌ها ساخته فریدون جیرانی هم که اکران خود را با 18 سینما در تهران به سرگروهی سینما آفریقا از روز چهارشنبه آغاز کرد 40 میلیون تومان به فروش رسیده است.

سرتیپی در این باره گفت: فروش فیلم خواب‌زده‌ها در روز اول نمایش عمومی خود بسیار خوب بوده و ما تبلیغات این فیلم را در سطح شهر از هفته آینده آغاز خواهیم کرد که این نیز به جذب مخاطب و فروش بیشتر فیلم کمک خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «آرایش غلیظ» ساخته حمید نعمت‌الله نیز اکران خود را روز چهارشنبه 26 شهریور ماه با 20 سینما به سرگروهی سینما استقلال در تهران آغاز کرد.

سعید خانی مدیر پخش مؤسسه نسیم صبا فروش این فیلم را طی روز چهارشنبه 15 میلیون تومان و پنج‌شنبه 35 میلیون تومان اعلام کرد و افزود: به نظرم این فروش آغازی بسیار خوب برای فیلم «آرایش غلیظ» به حساب می‌آید البته با توجه به اینکه ما در حال حاضر سینما فرهنگ را در اختیار نداریم باز هم جای شکر دارد.
منبع: فارس