۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱

باقری: با عابدزاده حرف‌های درگوشی داشتم!

مربی دروازه‌بانان تیم پرسپولیس گفت: من و عابدزاده 30 سال است که با هم دوست هستیم و دیروز هم با هم حرف‌های درگوشی داشتیم.
کد خبر : ۱۹۷۶۳۱
صراط: نادر باقری در خصوص عملکرد سوشا مکانی در بازی مقابل راه‌آهن گفت: از عملکرد سوشا مکانی در بازی دیروز راضی هستم. خوشبختانه ما دو دروازه‌بان خوب به اسم نیلسون و سوشا داریم که برخلاف شایعات با هم دوست هستند و شرایط تیم را درک می‌کنند که این موضوع برای ما یک فاکتور خوب به حساب می‌آید.

وی درباره گلی که پرسپولیس دراین بازی خورد هم ادامه داد: به هر حال تیمی که گل می‌خورد همه از ما مربیان تا بازیکنان داخل زمین مقصر هستند و نباید شخص خاصی را سیبل قرار داد اما به هر حال ما هم گل خوردیم و به کسی خرده نمی‌گیریم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص جو سکوهای ورزشگاه تختی در بازی دیروز هم خاطرنشان کرد: خوشبختانه تغییر و تحولات در پرسپولیس جا افتاده و هواداران هم به این قضیه رسیده‌اند که نام پرسپولیس از هر نامی بزرگ‌تر است. همه ما آرزوی‌مان این است که پرسپولیس موفق باشد. به هر حال آمدنی یک رفتن هم دارد اما واقعا از تشویق پرسپولیس توسط هواداران در بازی دیروز خوشحالم.

باقری درباره صحبت‌های درگوشی که با احمدرضا عابدزاده پیش از بازی هم داشت گفت: من و احمدرضا از سال 63 یعنی 30 سال پیش با هم دوست هستیم و رفت و آمد داریم. به هر حال هر کسی حرف‌های درگوشی با دوستش دارد و حرف‌های ما هم درگوشی بود! ما خاطرات خوبی با هم داریم و همین خاطرات لبخند روی لب ما می‌آورد.

مربی تیم دروازه‌بانان فوتبال پرسپولیس در خصوص شایعه قهر نیلسون به دلیل نبودن نامش در لیست یازده نفره پرسپولیس مقابل راه‌آهن و اینکه گفته می‌شود نیلسون به سمت باقری بطری پرتاب کرده هم ادامه داد: اصلا اینطور نیست و همانطور که ابتدای صحبت‌هایم گفتم ما دو دروازه‌بان حرفه‌ای داریم که با هم دوست هستند و شرایط تیم را درک می‌کنند به هر حال این راه هم درنظر بگیرید که من کسی نیستم که اجازه دهم کسی با من این کار را بکند و قویا این شایعه را تکذیب می‌کنم. کادر فنی پرسپولیس همگی بازیکنان ملی بودند و شرایط بازیکنان را درک می‌کنند و اجازه بی‌احترامی به هیچ فردی را نمی دهیم.
منبع: فارس