۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۲

استقلالی‌ها ما را می‌زدند

مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از فرصت طلبی ما بود که توانستیم از تک موقعیت‌مان استفاده کنیم و پیروز شویم.
کد خبر : ۱۹۷۶۹۸
صراط: شهاب کرمی در پایان دیدار استقلال و فولاد خوزستان که با پیروزی یک بر صفر تیمش همراه بود گفت: بازی خوبی انجام دادیم و توانستیم از فرصت‌مان به خوبی استفاده کنیم و با تک گل سروش رفیعی به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: امیدوارم روند پیروزی‌های‌مان به همین شکل ادامه داشته باشد و بتوانیم از فرصت‌هایی که داریم استفاده کنیم. کسب 3 امتیاز مقابل استقلال برای ما بسیار خوب بود و این پیروزی به شرایط ما در جدول کمک خواهد کرد.

مدافع فولاد خوزستان درباره اینکه این تیم فقط یک موقعیت داشت و با همان تک موقعیت توانست استقلال را شکست دهد، عنوان کرد: این از فرصت طلبی ما بود که توانستیم از تک موقعیت‌مان استفاده کنیم و پیروز شویم.

کرمی درباره اینکه گفته می‌شود بازیکنان فولاد در بازی مقابل استقلال وقت تلف می‌کردند و خودشان را روی زمین می‌انداختند، گفت: بازیکنان ما جثه ریزی دارند و استقلالی‌ها نیز تا آخر بازی بازیکنان ما را می‌زدند. آسیب دیدگی باعث شد بازیکنان ما روی زمین بیفتند و می‌توانید بازیکنان ما را بعد از بازی ببینید که همه ضرب خورده و مصدوم شده‌اند.

وی درباره اینکه گفته می‌شود کارت پایان خدمتش مشکل دارد و به احتمال زیاد باید به خدمت سربازی برود، خاطرنشان کرد: در این خصوص نظری ندارم.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز