۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴

کلاهبرداری 370 میلیاردی با عناوین جعلی

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری ۴ کلاهبردار که با استفاده از عناوین جعلی با خرید و شراکت در دو پروژه صنعتی و گردشگری شهرستان نور 370میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند خبر داد.
کد خبر : ۱۹۷۸۳۷
صراط: سردار جعفری نسب فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: در پی کسب خبری از منابع اطلاعاتی و همچنین شکایت نماینده حقوقی دو شرکت صنعتی و گردشگری در شهرستان های آمل و نور مبنی بر فعالیت باندی کلاهبردار با استفاده از عناوین جعلی، رسیدگی به این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: مأموران در ادامه تحقیقات پلیسی موفق شدند اعضای این باند به نامهای باقر – آ  و محمد علی –آ  اهل و ساکن اصفهان، هادی – الف  اهل بجنورد و فرد دیگری به نام  محمد- الف  اهل مشهد را شناسایی و دستگیر کنند.

سردار جعفری نسب تصریح کرد: تحقیقات پلیسی از این متهمان که با استفاده از عناوین جعلی و با ارائه چک هایی بلامحل 370 میلیارد ریال از این شرکت ها کلاهبرداری کرده بودند آغاز شد.

وی ادامه داد: این افراد در بازجویی‌ها به خرید سهام یک شرکت فولاد و شراکت در یک پروژه سیاحتی و گردشگری با ارائه چک های بلامحل که از شرکتی ورشکسته در استان اصفهان خریداری کرده بودند، اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و تحقیقات پلیس در این زمینه همچنان ادامه دارد.
منبع: فارس