۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۲

در جلسه فراکسیون رهروان چه گذشت؟

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: نشست امروز فراکسیون اصواگرایان رهروان ولایت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد و در این جلسه در رابطه با مباحث انتخابات شورای نظارت بر صدا و سیما و مطبوعات بحث و بررسی صورت گرفت.
کد خبر : ۱۹۸۰۳۰
صراط: "ابوذر ندیمی" نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در تشریح جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت اظهار داشت: در جلسه امروز یکشنبه( 30 شهریورماه) فراکسیون که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری پس از دوران نقاهت ایشان در رابطه با آمریکا بحث و بررسی شد.
 
وی افزود: همچنین در این جلسه در رابطه با مباحث انتخابات شورای نظارت بر صدا و سیما و مطبوعات بحث و بررسی صورت گرفت و بنا شد به همین اسامی که از طرف کمیسیون فرهنگی برای نظارت بر این سازمان‌ها معرفی شده، رای دهیم.
 
ندیمی تصریح کرد: در نشست امروز فراکسیون رهروان ولایت در رابطه با انتخابات هیئت‌رئیسه اتحادیه بین‌المجالس نیز بحث شد که قرار شد هفته آینده این انتخابات انجام شود.
 
عضو فراکسیون رهروان ولایت گفت: آقای عبداللهی عضو کمیسیون آیین نامه مجلس هم توضیحاتی را در رابطه با طرح‌ها و لوایح به اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ارائه کردند.
 
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در جلسه امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت در رابطه با مسائل مربوط به روابط دولت و مجلس از لحاظ تقویت این روابط مطرح شد.
 
همچنین سخنگوی این کمیسیون در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، از انتخاب کاندیدهای هیئت نظارت بر صدا و سیما و مطبوعات خبر داد و گفت: در پایان این نشست امروز فراکسیون، کاندیداهای هیئت نظارت بر صدا و سیما و مطبوعات مورد بررسی قرار گرفتند، که به ترتیب "رمضانعلی شجاعی کیاسری" و "مفید کیایی‌نژاد" به عنوان کاندیداهای شورای نظارت بر صدا و سیما و "حسن کامران" به عنوان کاندیدای شورای نظارت بر مطبوعات برای معرفی به صحن مجلس انتخاب شدند.