۳۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۶

داعش: افشاگری کنید سرتان را می بریم!

به دنبال انتشار فراخوانی مبنی بر افشای جهالت داعش و نفوذ سرویسهای اطلاعاتی در این تشکیلات تروریستی، طرفداران این گروه، با "کافر"، "مرتد" و "زندیق" خواندن عوامل این فراخوان، آنها را به سر بریدن تهدید کردند.
کد خبر : ۱۹۸۲۰۰
صراط: روزنامه عربستانی "سبق" در این باره نوشت: عناصر و طرفداران داعش در پاسخ به فراخوان بزرگی با هدف هشدار درباره پیوستن به این گروه تروریستی، استفاده از پایگاه های اجتماعی به ویژه تویتر را در دستور کار قرار داده اند. به طوری که شماری از طرفداران داعش بدون وارد شدن به گفتگوی فکری جدی، اقدام به تکفیر و دشنام دادن به طرف مقابل می نمایند.

طرفداران این گروهک تروریستی، همچنین علاوه بر تهدید شرکت کنندگان در این فراخوان اعم از فعالان رسانه، علما، روزنامه نگاران و هنرمندان، انور مالک روزنامه نگار الجزایری را که اقدام به افشاگری علیه این گروه نموده بود، به مرگ تهدید کردند.
یادآور می شود، انور مالک در صفحه تویتر خود، اظهار داشته بود زمانی که در اوایل سال 2012 در سوریه بودم، 10 بار به مرگ تهدید شدم.

یادآور می شود فراخوان افشای افکار تروریستی و ضد اسلامی داعش به طور همزمان در 25 شبکه ماهواره ای عربی از روز پنج شنبه گذشته آغاز شده است و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. در این فراخوان، شماری از علما، اندیشمندان و فعالان عربستانی و سایر کشورهای مسلمان شرکت دارند.

روزنامه عربستانی سبق مدعی شد که این اقدام به ابتکار این روزنامه مطرح شده و از زمان آغاز آن، در پایگاههای اجتماعی، با استقبال خوبی مواجه شده است.
منبع: العالم