۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۷

واکنش کفاشیان و آیت‌اللهی به افتضاح امیدها

کد خبر : ۱۹۸۲۵۶
صراط: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حواشی به وجود آمده در تیم ملی فوتبال امید ناراحت کننده بود.

علی کفاشیان در مورد حواشی به وجود آمده برای تیم امید اظهار داشت: حاشیه تیم امید ناراحت کننده بود. متاسفانه حرکت یکی از اعضای تدارکات تیم امید زشت بود و امیدوارم این مشکل حل شود. این فرد فعلا در کره است و باید منتظر نظر دادگاه کره باشیم.

وی ادامه داد: سفارت ایران در کره به ما کمک می کند و امیدوارم موضوع حل شود. ما برای تقویت سرپریت تیم امید آیت الهی را اضافه کردیم و قبول ندارم که بازیکنان تیم امید تا ساعت دوی بامداد در دهکده پرسه می زدند. افاضلی کاملا بر شرایط تیم امید اشراف داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: از عملکرد وینگادا راضی هستم و تا المپیک حفظ می شود. فکر کنم این بار پس از سال ها به المپیک راه پیدا کنیم. باشگاهها برای تیم امید با فدراسیون همکاری لازم را نکردند و  امید ها این مسابقات را دست کم گرفتند. از مسلمان بهتر چه کسی بود؟

وی با تاکید بر این نکته که برای جام ملت‌ها دنبال برنامه ریزی قوی تر هستیم گفت: به کی روش تاکید کردیم لیگ را زیر نظر بگیرد. مبلغ قرارداد کی روش با کادر فنی همان دو و نیم میلیون دلار است. برنامه مهم کی روش تغییر نسل فوتبال ایران برای جام جهانی روسیه است. این بار بر کی روش کاملا مسلط هستیم و تابع نظر ماست.

کفاشیان در مورد پیش بینی از نتیجه ایران در جام ملت ها گفت: باید اول از مرحله گروهی صعود کنیم و بعد از رسیدن به نیمه نهایی می شود قضاوت کرد.

وی در خصوص ماجرای ساعت اهدایی به مسئولان تیم ها در جام جهانی گفت: ساعت فیفا در فدراسیون است. نمی دانستم بیست و پنج هزار دلار ارزش دارد وگرنه همان جا آن را می فروختم. ساعت مارک دار بود و معمولا این چیزها را هدیه می دهم. ساعت خودم ده دلار می ارزد!

آیت‌الهی: بزرگنمایی شد

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در مورد تدارکات تیم ملی فوتبال امید در بازی‌های آسیایی بزرگنمایی شد.

سید محمد هادی آیت الهی در مورد حواشی به وجود آمده در تیم فوتبال امید اظهار داشت: در مورد تدارکات تیم ملی امید بزرگ نمایی شد. این فرد در حال حاضر از دهکده بازی‌ها اخراج شده، اما در هتل مستقر است.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت:‌ فکر کنم مسئول تدارکات تیم ملی جریمه شود و بزودی از کره خارج می شود.

وی ادامه داد: تیم امید باید بهتر کار می کرد و  هفت نفری که اضافه شدند کمک زیادی به تیم نکردند.

هادی آیت‌الهی در خصوص اینکه گفته می شود فدراسیون فوتبال در اختیار شیرازی هاست گفت:‌ تسلط باند شیرازی ها بر فدراسیون فوتبال حرف نادرستی است. قبل از من شیرازی های زیادی در فدراسیون و مدیریت فوتبال بوده اند، این حرفها چه کمکی به فوتبال می کند ؟

وی درباره نتایج ضعیف تیم امید در این رقابت ها هم اعلام کرد: کسی از من نخواسته استعفا بدهم. مجمع بالاترین رکن فدراسیون است. در آبان ماه مجمع فوتبال را برگزار می کنیم و تصمیمات توسط مجمع گرفته می شود.
منبع: فارس