۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

بازتاب رژه نيروهای مسلح در رسانه‌ها

مراسم رژه نيروهای مسلح که در آغاز هفته دفاع مقدس در جوار مرقد مطهر امام خمينی(ره) برگزار شد و همچنین سخنرانی رئیس جمهور ایران در رسانه‌های خارجی بازتاب داشت.
کد خبر : ۱۹۸۳۱۶
صراط: رسانه های خارجی اقدام به پوشش سخنرانی حسن روحانی رئیس جمهوری ایران کردند.
 
شبکه المیادین با پوشش سخنان رئیس جمهوری ایران اعلام کرد روحانی گفت:دشمن از جنگ فرسایشی علیه انقلاب اسلامی درس نگرفت.
 
این شبکه به نقل از رئیس جمهوری ایران اعلام کرد: دشمن به دنبال تحمیل جنگی جدید است و این بار با بهانه هسته ای به دنبال آن است، اما ما با اراده مان پیروز خواهیم شد.
 
همچنین پایگاه خبری العهد نیز با پوشش سخنان رئیس جمهوری ایران اعلام کرد که حسن روحانی رئیس جمهوری ایران گفت: مقام معظم رهبری زنده کننده وحدت و همبستگی در کشورمان است و در هفته های گذشته دیدیم که چگونه دل های مردم به قلب بزرگ ایشان متصل بود و مردم عشقشان را به این مرد بزرگ و والا نشان دادند.
 
این پایگاه همچنین از قول رئیس جمهوری ایران نوشت: ملت ما با رهبری امام خمینی در برابر جنایت و استکبار غرب ایستاد و حماسه های تاریخی را رقم زد.
 
پایگاه خبری النشره نیز با پوشش سخنان رئیس جمهوری ایران نوشت: رئیس جمهوری ایران در خلال مراسم سالگرد هفته دفاع مقدس گفته: ملت ایران ثابت کرده است که در برابر فشارهای غرب تسلیم نخواهد شد.
 
شبکه المنار نیز با پوشش سخنان رئیس جمهوری اعلام کرد: روحانی گفت: ملت ایران به پیشرفت خود ادامه می‌دهد و بر فشارها غلبه خواهد کرد.