۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹

مقایسه آزادسازی آمرلی و خرمشهر توسط سرلشکر فیروزآبادی

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش دامی بود که استکبار جهانی برای بدنام کردن اسلام پهن کرد، لذا داعشی‌ها بویی از اسلام نبرده‌اند و آمریکایی‌ها از این وحشی‌گری داعش کاملاً سود برده‌اند.
کد خبر : ۱۹۸۳۴۳
صراط: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعش دامی بود که استکبار جهانی برای بدنام کردن اسلام پهن کرد، لذا داعشی‌ها بویی از اسلام نبرده‌اند و آمریکایی‌ها از این وحشی‌گری داعش کاملاً سود برده‌اند.

سرلشکر "سیدحسن فیروزآبادی" در حاشیه برگزاری رژه نیروهای مسلح به مناسبت سی و چهارمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نیروهای مسلح عاشقانه در امتداد پای و شوق رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس به کار و فعالیت خود ادامه می‌دهند و هر روز پیشرفت‌هایی در ابعاد مختلف تحقیقات و فناوری‌ها در تولید سلاح‌های نو و جدید را در بین آنان شاهد هستیم.
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: امروزه آموزش، متون جدید، سازماندهی جدید و تحول و ارتقاء در تک تک نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع وجود دارد.  
 
وی در مورد ائتلافی که به سرکردگی آمریکا علیه داعش ایجاد شده است، گفت: نظر اصلی را رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام کردند و رئیس جمهوری نیز آن‌را تشریح کردند.
 
سرلشکر فیروز آبادی اظهار داشت: بنده به عنوان رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اعلام می‌کنم در طی این ائتلاف یک توطئه عظیمی را در منطقه مشاهده می‌کنیم و نگاه ما این است که چون ائتلاف قبلی که خانم کلینتون به وجود آورده بود شکست خورد و طرح جدید خانم رایس هم شکست خورده است، امروز آمریکا و هم پیمانانش حیله‌گرانه درپی نفوذ در منطقه هستند تا با اقدام علیه داعش بتوانند سرپنچه‌های خود را در خاک سوریه و عراق و کشورهای عربی منطقه فروکنند.   
 
وی افزود: بزودی چهره حقیقی آن‌ها آشکار خواهد شد، بنابراین ما فکر می‌کنیم داعش دامی بود که استکبار جهانی برای بدنام کردن اسلام، پهن کرده است.   
 
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: داعشی‌ها بویی از اسلام نبرده‌اند و آمریکایی‌ها از این وحشی‌گری داعشی‌ها کاملاً سود برده‌اند و اکنون هم با این شکل ائتلاف که خود را درگیر کرده‌اند و با صد‌ها مشکل اقتصادی، بین المللی، سیاسی و منطقه‌ای روبرو هستند، به نظر نمی‌رسد اقدام جدی علیه داعش صورت گیرد.   
 
وی در پایان در خصوص آزادسازی شهر آمرلی در عراق گفت: آزادسازی آمرلی در عراق پیروزی بزرگی را برای مسلمانان به همراه داشته است و نشان از قدرت مسلمانان در عراق دارد و آزادسازی آمرلی همچون آزادسازی خرمشهر است.