۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۹

کیف‌قاپی از بانوان در کوچه‌های خلوت

با تلاش ماموران کلانتری 16 ساوجبلاغ استان البرز سارقان کیف قاپ در کمتر از یک ساعت شناسایی و دستگیر شدند .
کد خبر : ۱۹۸۳۵۳
صراط: سرهنگ احمد جبارپور سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ با اشاره به دستگیری 2 سارق کیف قاپ در محدوده شهر هشتگرد از جزییات پرونده این متهمان و نحوه دستگیری آنها خبرداد و گفت:به دنبال اعلام شکایت چند تن از شهروندان در خصوص سرقت کیف دستی‌شان پیگیری موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 16 این شهرستان قرار گرفت.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ساوجبلاغ ادامه داد: ماموران با اجرای طرح مهار و بررسی مسیرهای ورودی و خروجی شهر در نهایت پس از یک ساعت موفق شدند موتورسیکلت سوارانی را که مشخصات ظاهری آنها با متهمان مورد نظر مطابقت داشت شناسایی و دستور توقف موتورسیکلت را صادر کنند .

وی افزود: متهمان به محض مشاهده ماموران قصد فرار داشتند که با سرعت عمل پلیس دستگیر و پس از انتقال به کلانتری به جرم خود مبنی بر کیف‌قاپی اعتراف و اذعان داشتند که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت و پرسه زدن در معابر عمومی و گذرگاههای خلوت کیف شهروندان به ویژه خانمها را به سرقت می بردند .

سرهنگ جبارپور در پایان با هشدار به شهروندان خاطر نشان کرد : جهت پیشگیری از سرقت، از قرار دادن وجه نقد و اشیاء قیمتی در معرض دید افراد سودجو جداً خوداری کنند و در هنگام عبور از کوچه های خلوت ، در اطراف بانكها ، مراكز خرید و... مراقب سارقان كیف قاپ و بویژه موتورسواران باشند و همچنین از شمردن پول خود در انظار عمومی خودداری کرده و از حمل مقدار زیادی اسکناس و چک خودداری کنند.