۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰

بازداشت 6 بازیکن + واکنش باشگاه فولاد

در پی بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت کارت‌های پایان خدمت جعلی تعدادی از فوتبالیست‌های شاغل در کشورمان روز گذشته (یک شنبه) ۶ بازیکن بازداشت شدند.
کد خبر : ۱۹۸۳۷۲
صراط: در پی بررسی‌های صورت گرفته در خصوص وضعیت کارت‌های پایان خدمت جعلی تعدادی از فوتبالیست‌های شاغل در کشورمان روز گذشته (یک شنبه) ۶ بازیکن بازداشت شدند.
 
آ.ا، م.ک، ا. ع، و. م و دو بازیکن از تیم فوتبال فولاد نوین اهواز بازیکنانی هستند که دیروز توسط دادگاه شعبه ۲ اهواز بازداشت شدند.
 
ب. ر یکی از بازیکنان کلیدی تیم مطرح لیگ برتری است هم دیگر بازیکنی است که برای ادای پاره‌ای توضیحات به این شعبه فرا خوانده شده است.

عسگریان: 3 بازیکن را از ما خواستند، اما از بازداشت آنها بی‌خبرم

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان گفت: روز گذشته از ما خواستند این 3 بازیکن برای انجام کارهایشان به مراجع دارای صلاحیت مراجعه کنند اما از اینکه آنها دستگیر شده‌اند بی‌خبرم.

اسماعیل عسگریان در مورد اینکه گفته می‌شود سه بازیکن این تیم از سوی شعبه دو اهواز بازداشت شده‌اند، عنوان کرد: هنوز چیزی برای ما مشخص نشده است. ما اطلاعات دقیقی نداریم و چون در این مورد اطلاع ما کافی نیست اظهار نظر نمی‌کنیم.

معاون اجرایی باشگاه فولاد خوزستان تصریح کرد:‌این یک موضوع شخصی است البته باشگاه یک سر قضیه است چرا که باشگاه از حضور بازیکنان نفع می‌برد و آنها جزو منافع باشگاه هستند. امیدوارم این مسئله هر چه زودتر رفع شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا هنوز خبری در مورد بازداشت این بازیکنان به دست آنها نرسیده است، گفت:‌ دیروز به ما اعلام شد و خواستند این بازیکنان برای پیگیری کارهای خود به مراجع دارای صلاحیت مراجعه کنند اما از بازداشت آنها خبری ندارم.

عسگریان در مورد اینکه باشگاه فولاد این موضوع را پیگیری می‌کند،‌گفت: ما این مسئله را پیگیری می‌کنیم تا ببینیم وضعیت چه خواهد شد.
منبع: فارس