۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۲

برنامه ورزشکاران ایران در چهارمین روز

ورزشکاران ایران در چهارمین روز بازی‌های آسیایی در رشته‌های مختلف با هم رقابت خواهند کرد.
کد خبر : ۱۹۸۴۴۴
صراط: براساس برنامه، فردا شناگران ایران در ماده 50 متر آزاد (آرشام میرزایی و احمدرضا جلالی) و قورباغه 200 متر (آریا نسیمی شاد و مهدی انصاری) به رقابت با دیگر حریفان می‌پردازند.

در بخش تیروکمان و کامپوند مردان فردا امیر کاظم‌پور، اسماعیل عبادی، مجید غیبی و مجید کیان‌زاده از ساعت 14:30 به وقت محلی به سیبل مسابقات آسیایی تیر می اندازند.

دوچرخه‌سواران ایران نیز در چهارمین روز بازی‌های آسیایی در مواد اومنیوم یک کیلومتر، اومنیوم فلایینگ لپ، اومنیوم امتیازی و اسپرینت رکاب خواهند زد.

فردا ایران در شمشیربازی هم نماینده دارد که براساس برنامه در بخش تیمی اپه (محمد رضایی، طاهر عاشوری، علی یعقوبیان، صادق عابدی) با حریفان رقابت خواهند کرد.

در روزی که ووشوکاران در دو بخش تالو و ساندا به پیکار با حریفان می پردازند، ژیمناستکاران در بخش فینال انفرادی تمام اسباب به میدان می‌روند.

مسابقات جودوی بازی‌های آسیایی نیز فردا در بخش تیمی دنبال می‌شود که تیم کشورمان در میدان رقابت حاضر خواهد شد. 

در روز شلوغ و پرترافیک کاروان ایران قایقرانان در بخش‌های روئینگ تک نفره (محسن شادی) و دو نفره مردان (سید مجتبی شجاعی و امیر رهنما) و روئینگ 4 نفره زنان پارو می‌زنند.

مسابقات تیراندازی بازی‌های آسیایی نیز فردا دنبال می‌شود که براساس برنامه تیراندازان کشورمان از ساعت 9 صبح در بخش تفنگ بادی 10 متر مردان (حسین باقری، پوریا نوروزیان، مهدی جعفری پویا) و فینال تراپ زنان (شیوا فرح پور، بهاره جهان دار، مرضیه پرورش نیا) اهداف پیش روی خود را نشانه خواهند گرفت.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز