۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۹

واکنش قلعه‌نویی به تعطیلی 50روزه لیگ

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از لیگ افغانستان تا آلمان کجا لیگ ۵۰ روز تعطیل می شود.
کد خبر : ۱۹۸۴۴۷
صراط: امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خسته نباشید به بازیکنانم می گویم به خاطر بازی خوبی که مقابل فولاد انجام دادیم و این بازی را آنالیز کردیم و ما خیلی خوب بازی کردیم. فولاد یک کرنر هم در این بازی نداشت ولی ما 7 موقعیت بالای 80 درصد داشتیم اما  عدالت در فوتبال در این مسابقه اجرا نشد. در مورد بازی با ذوب آهن هم باید بگویم حریف، تیم خیلی خوبی است و مربی خوبی دارد و کادر مدیریتی خوبی مثل آذری و سعد محمدی دارد و اگر کیفیت زمین بازی اجازه بدهد می‌‌تواند بازی خوبی باشد.

وی درمورد دو شکست متوالی استقلال، گفت: فوتبال همین است، ببینید رئال دو سه باخت داده و بعد 8 بر صفر برد و منچستر یونایتد هم همین است. تیم ما هم تا وقتی از نظر بدنی و نفراتی کامل نشود خوب نیست. باید همه نفرات بیایند. یک‌بار تیمم 17 هم بود گفتم تیم خوبی داریم و امسال هم می‌گویم در این لیگ خیلی راحت‌تر می‌توانیم به هدفمان برسیم.

وی در مورد مصدومان استقلال، گفت: 4 بازیکن مصدوم داریم که کادر پزشکی در تلاش است تا آنها را برای بازی آماده کند. متاسفانه یعقوب کریمی هم در تیم امید مصدوم شده است. اگر او را نمی‌دادیم می‌گفتند همکاری نکردند اما اکنون هم بازیکن را به تیم امید دادیم و مصدوم شده است. کادر پزشکی ما با او در تماس است. می‌گویند می‌تواند بدون درد راه برود و باید ببینیم چه می شود.

قلعه‌نویی در مورد شکست تیم امید، گفت: همه جای دنیا فوتبال همین است. چه کسی فکر می‌کرد اسپانیا و ایتالیا در مقدماتی جام جهانی 2014 حذف شوند اما آنهایی که میکروفن و قلم دارند و یک آقایی که ادعای مسلمانی هم دارد و زور هم دارد و از جاهای دیگر هم حمایت می‌شوند ببینید چه می‌کنند و چه بلایی سر اکبر محمدی آوردند و خود من را محاکمه کردند به خاطر جام ملت‌ها اما همان ها اکنون می‌گویند جام ملت‌ها مهم نیست.

وی ادامه داد: وینگادا مربی خوبی است و زحمت می‌کشد. چرا فکر می‌کنیم که فقط ما کار می‌کنیم! همه در حال کار هستند، اتفاقا بروید ببیند از افغانستان تا آلمان را دنبال کنید  و ببینید که کدام لیگ 50 روز تعطیل می شود؟  اگر حرف بزنیم همان آقایانی میکروفن  و قلم به دست دارند پدرمان را در می‌ر‌وند. الان همان آقایان می‌گویند جام ملت‌‌ها مهم نیست. حاج رضایی، ذوالفقارنسب و خود آن آقا هم بود. به گفته خودشان 2 و ممیز 11 امتیاز به دست آوردیم ولی من ناراحتم از نوع نگاه میکروفن به دست و قلم به دست آقایان. منچستر با فن خال با آن همه خرید چه شده است! دیروز هم 5 بر3 باخت. ما گفتیم مقابل کره جنوبی خوب دویدم گفتند می رفتید دونده می‌آوردید  اما کی روش وقتی این حرف را زد به‌به، چه چه کردند.

قلعه‌نویی در مورد شکست خودش مقابل مربیان خارجی لیگ، گفت: رزومه کارم را بیاورید تا ببینید چقدر مقابل خارجی‌ها برد داشته‌ام. همین حرف‌ها را می‌گویم که ایران و ایرانی را می‌زنند.  آمار کلی‌ام را مقابل مربیان خارجی دربیاورند، با همین حرف‌های ایرانی‌ها را کوچک می‌کنند. 10 سال دیگر مشخص می‌شود حرف امیر قلعه‌نویی چه بود و این‌‌ها به دنبال خوار کردن ایران  و ایرانی هستند و کجای دنیا از لیگ افغانستان تا ا آلمان 50 روز لیگ تعطیل می شود. این دیگر مسابقات آسیایی است نه جهانی و قرار نیست با آرژانتین بازی کنیم.

قلعه‌‌‌نویی تصریح کرد: ببیند باید به تیم‌های پایه اهمیت بدهیم و هنوز یک زمین چمن به جز آزادی نداریم. بروید ببینید امارات چه می‌کند.

وی در مورد حضور امیر عرب در محوطه نیمکت استقلال، گفت: اکنون تردد عرب مشکل فوتبال ماست؟ حتما کارت دارد که تردد می‌کند. قرارداد کی‌روش حل شد و مشکلات فوتبال حل شد و فقط همین آقای عرب مانده است. بروید ببینید چرا دلار 4 هزار تومانی است و چرا فحشا هست، پول نفت چه می شود.
منبع: فارس
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز