۳۱ فروردين ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۰

فیلم‌های سینمایی آخر هفته در تلویزیون

کد خبر : ۱۹۸۴۶

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی «فرار از آلکاتراز»، «بی کسی»، «نجات از جزیره مه آلود»، «همه خوب هستند»، «برف‌های خونین»، «به من نگو دزد»، «شیفت بعدی»، «فلیکا»، «دو قهرمان شائولین»، « الو»، «علیه تراست»، «اهداء»، «مشوق من رفته»، «گاز مرگ آور» و «ایب و برونو» پنجشنبه و جمعه اول و دوم اردیبهشت ماه از شبکه‌های یک، دو، سه، چهار، تهران و سیمای استان‌ها پخش می‌شود.


شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «فرار از آلکاتراز» به کارگردانی دونالد سیگل پنجشنبه اول اردیبهشت ماه ساعت 22 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

در این فیلم با بازی کلینت استوود آمده: «فرانک لی موریس» که از چندین زندان فرار کرده است، به آلکاتراز منتقل می‌شود. او از همان ابتدا مورد خشم یکی از زندانیان قرار می‌گیرد و زدوخوردهای متوالی بین آنها، رئیس زندان را نسبت به او حساس می‌کند.

فیلم سینمایی «فرار از آلکاتراز» محصول سال 1979 کشور آمریکا در ژانر حادثه‌ای ساخته شده است.

*************************

فیلم تلویزیونی «بی کسی» به کارگردانی آرش قادری و تهیه‌کنندگی حامد بختیاری جمعه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

داستان فیلم از این قرار است که: «سایه» زنی است که به همراه پسر شش ساله‌اش «فریاد» به تنهایی زندگی می‌کند، همزمان با متولد شدن فریاد، «سایه» از همسرش جدا شده، برای این که خودش پسرش را بزرگ کند، مهریه خود را می‌بخشد. وی برای گذراندن عمر، از بیماران سالمند پرستاری می‌کند ولی با وجود سختی‌های بسیار، از زندگی‌اش راضی است.

کامبیز دیرباز، بیتا سحرخیز، فرخ نعمتی و شیوا خنیانگر به عنوان بازیگران اصلی در فیلم تلویزیونی «بی کسی» در ژانر خانوادگی بازی کرده‌اند.


شبکه دو

فیلم سینمایی «نجات از جزیره مه آلود» جمعه 2 اردیبهشت ساعت 17:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: توماس قطار مهربانی است كه به تازگی دیزل را از افتادن در دره نجات داده است. رئیس هم برای تشکر از او می‌خواهد تا برای دیدن شهر به آنجا برود، اما کشتی به اندازه کافی جا ندارد. در نتيجه توماس را با یک یدک‌کش به کشتی متصل می‌‌کنند. اين در حالي است كه یدک‌کش در راه از کشتی جدا شده و توماس گم می‌شود.

فیلم سینمایی «نجات از جزیره مه آلود» به کارگردانی گرگ تارنان و تهیه کنندگی نیکل استین محصول کشور انگلستان در سال 2010 ساخته شده است.

************************

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» به کارگردانی کرگ جونز و تهیه‌کنندگی ویتوریوسچی گوری جمعه 2 اردیبهشت ساعت 23 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

دراین فیلم با بازی رابرت دنیرو و کیت بکینسال می‌بینیم: فرانک مرد میانسالی است که بعد ازمرگ همسرش با چهار فرزندش که هر کدام در شهر دیگری هستند، تنها از طریق تلفن یا نامه در ارتباط است. او تصمیم می‌گیرد تا یک مهمانی ترتیب داده و آنها را دور هم جمع کند، ولی هر کدام بهانه‌ای مي‌آورند تا به آن مهماني نيايند.

فیلم سینمایی «همه خوب هستند» محصول سال 2009 کشورهای ایتالیا و آمریکا است.


شبکه سه

تکرار فیلم سینمایی «برف‌های خونین» محصول سال 1960 کشورهای فرانسه، ایتالیا و انگلیس پنجشنبه 1 اردیبهشت ساعت 11:30 از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

***************************

پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه ساعت 18 تکرار فیلم سینمایی «به من نگو دزد» از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

فیلم سینمایی «به من نگو دزد» مضموني کمدي دارد و داستان آن حول محور اختراع يک قرص توسط خانم (بختياري) مي‌گذرد. اين قرص بعد از اختراع به يک سارق زنداني شده داده مي‌شود تا بلکه تحولي در زندگي او ايجاد کند.

شهرام قائدي، بهنوش بختياري، رابعه اسکويي، رامين ناصرنصير، کيانوش گرامي، امير نوري، ساناز سماواتي و اکرم بردسيري به کارگردانی عباس مراديان و تهیه کنندگی علی عزیزی در فیلم سینمایی بازی کرده‌اند.

شایان ذکر است این فیلم جمعه 26 فروردین ماه ساعت 14:15 پخش شد.

************************

پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه ساعت 20 فیلم تلویزیونی «شیفت بعدی» به کارگردانی رژرهاشم پور و تهیه کنندگی مصطفی عزیزی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

داستان فیلم درباره لیلا زنی است پنجاه ساله که در یک بیمارستان پرستار است. او با مادر پیرش، ماهی خانم و دخترش زندگی می‌کند. ماهی خانم دچار فراموشی و آلزایمر است و احتیاج به مراقبت تمام وقت دارد. این هفته قرار است مریم از طرف مدرسه به اردو برود و لیلا هم مجبور است برای یک سفر یک روزه به شیراز برود و نمی‌تواند مادرش را با خود ببرد.

شراره دولت آبادی، پروین کلکی، آیدا کیخاهی و مهران نائل در فیلم تلویزیونی «شیفت بعدی» در ژانر اجتماعی بازی کرده‌اند.

**************************

فیلم سینمایی «فلیکا» به کارگردانی مایکل مایر پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه ساعت 24 ازشبکه سه سیما پخش خواهد شد.

در این فیلم خواهید دید: دختری جوان روزی به هنگام اسب سواری به اسبی سرکش بر می‌خورد. او به این اسب علاقه‌مند می‌شود و می‌خواهد که او را خودش پرورش دهد. خانواده او با این موضوع بسیار مخالف هستند. ولی او پنهانی و دور از چشم خانواده‌اش به کارهای این اسب رسیدگی می‌کند. او برای نزدیک شدن به اسب سرکش و رام کردن آن، تدابیر جالبی به کار می‌برد، ولی با این حال اسب سرکش بارها و بارها او را به سختی به زمین می‌زند و مصدوم می‌کند.

آلیسون لومن و ماریا بلو درفیلم سینمایی «فلیکا» محصول سال 2006 انگلیس و آمریکا بازی کرده‌اند.

***************************

فیلم سینمایی «دو قهرمان شائولین» به کارگردانی چه چانگ محصول سال 1974 کشورهنگ کنگ جمعه 2 اردیبهشت ماه ساعت 11:30 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در این فیلم خواهید دید: منچوری‌ها معبد شائولین را به آتش می‌کشند و همه استادها و شاگردان آن را از بین می‌برند. اما یکی از آنها به نام هنگ شی کوان موفق به فرار می‌شود. فانک شو از قهرمانان سابق شائولین بدون اطلاع از هویت هنگ او را در مبارزه‌ای شکست می‌دهد و باعث دستگیریش می‌شود، اما وقتی به هویت هونگ پی می‌برد، پشیمان شده سعی می‌کند او را نجات دهد و با هم به مبارزه می‌پردازند.

کوان تای چن در فیلم سینمایی «دو قهرمان شائولین» در ژانر رزمی بازی کرده‌اند.

****************************

فیلم سینمایی «الو» محصول سال 2008 کشورهند، جمعه 2 اردیبهشت ساعت 14:15 از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده: شام (شرمان جوشی)، واروم (سهیل خان)، ایشا (ایشا کوپیکار)، پریانکا (گل پانگ)، رادیکا (آمریکا آرورا) و عمو (شارات ساکسنا) شش کارمند یک مرکز خدمات تلفنی در یک شب بارانی درگیر مشکلات شخصی و کاری خود هستند که اتفاقاتی روی می‌دهد.

فیلم سینمایی «الو» به کارگردانی آتول آگنی هوتری و تهیه کنندگی آتول آگنی هوتری و پاول پارما در ژانر خانوادگی ساخته شده است.


شبکه چهار

تکرار فیلم سینمایی «علیه تراست» به کارگردانی پیتر هاویت پنجشنبه 1 اردیبهشت ماه ساعت 15:30 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

****************************

فیلم سینمایی «اهداء» به کارگردانی برنارد ایموند محصول سال 2009 کشور کانادا جمعه 2 اردیبهشت ماه ساعت 20:30 از شبکه چهارسیما پخش می‌شود.

داستان فیلم سینمایی «اهداء» از این قرار است که: پزشکی در آستانه بازنشستگی در یک منطقه دورافتاده در کانادا درخواست پزشک دستیار و جانشین می‌کند او که سال‌ها پیش برخلاف میل خودش به اینجا آمده است، اکنون علاقه شدیدی به این منطقه پیدا کرده است، دستیار جانشین یک زن است و به اصرار کارش را شروع می‌کند، اما او هیچ علاقه‌ای به این منطقه دور افتاده ندارد.

الیز گیلبالت و جاگزگودین درفیلم سینمایی «اهداء» درژانرخانوادگی واجتماعی به ایفای نقش پرد اختند.


شبکه تهران

تکرار فیلم سینمایی «مشوق من رفته» به کارگردانی لی ون ما محصول سال 2002 کشور چین 30 دقیقه بامداد روز جمعه 2 اردیبهشت ماه از شبکه تهران پخش می‌شود.

شایان ذکر است این فیلم با بازی سو ينگ هوانگ و گائووا سيكوين شنبه 27 فروردین ماه از این شبکه پخش شد.

**************************

شبکه تهران جمعه 2 اردیبهشت ماه ساعت 13:30 فیلم سینمایی «گاز مرگ آور» به کارگردانی هیتوشی ایواموتو را برای پخش درنظرگرفته است.

در خلاصه داستان فیلم آمده: در پي آزمايش‌های هماهنگ ارتش آمريكا و ژاپن در جزيره‌اي در ژاپن، همه افراد جزيره كشته مي‌شوند و عده‌اي نيز توسط سربازان با اسلحه كشته مي‌شوند. در اين ميان دو پسربچه كه با هم برادرند، زنده مي‌مانند كه خاطرات اين دوران را در طي ساليان با خود همراه دارند.

هيروشي تاماكي و تاكايوكي يامادا در فیلم سینمایی «گاز مرگ آور» محصول سال 2009 کشور ژاپن در ژانر خانوادگی به عنوان بازیگران اصلی حضوردارند.


سیمای استان‌ها

فیلم سینمایی «ایب و برونو» به کارگردانی هرنی چار جمعه 2 اردیبهشت ساعت 13:30 از سیمای استان‌ها روی آنتن می‌‌رود.

در خلاصه داستان فیلم آمده: «ای بی ای» یک دوستدار محیط زیست است که یک گوریل یک ماهه را پس از کشته شدن مادرش می‌یابد و 21 سال بزرگ می‌کند. سکته «ای بی ای» باعث می‌شود برونو (گوریل) وارد شهر شود و مشکلاتی را به وجود آورد.

فیلم سینمایی «ایب و برونو» محصول سال 2006 آمریکا در ژانر اجتماعی ساخته شده است.