۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

دختری که با پوستر فیلم ازدواج کرد +عکس

لارن 25 ساله که علاقه خاصی به شخصیت اصلی سری فیلم های "گرگ و میش" داشت حالا با یک پوستر از این فیلم ازدواج کرده است. او یک تصویر برش خورده از شخصیت این فیلم که توسط "رابرت پتیسون" بازی می شود بریده و به عنوان همسر مورد علاقه اش از آن یاد می کند.
کد خبر : ۱۹۸۴۸۳
صراط: عده از جوانان هستند که با تماشای یک فیلم علاقه خاصی به شخصیت های اصلی آن فیلم پیدا می کنند و دیوار اتاقشان را مملو از پوسترهای او می کنند اما "لارن ادکینس" یک مرحله از این علاقه بالاتر رفته و دست به کاری عجیب زده است.

این دختر 25 ساله که علاقه خاصی به شخصیت اصلی سری فیلم های "گرگ و میش" داشت حالا با یک پوستر از این فیلم ازدواج کرده است. او یک تصویر برش خورده از شخصیت این فیلم که توسط "رابرت پتیسون" بازی می شود بریده و به عنوان همسر مورد علاقه اش از آن یاد می کند.

دختری که با پوستر فیلم ازدواج کرد +عکس

این دختر جوان در لاس وگاس زندگی می کند و حالا به عنوان یک پدیده عجیب در این شهر شناخته می شود. او با همسر مقوایی اش به رستوران می رود و با او در پارک قدم می زند و حتی برای  گرفتن عکس هم در نقاط مختلف توقف می کند.

او می گوید که هیچ پسری از نظر من شخصیت کاملی نداشت و نمی توانستم با او زندگی کنم اما زمانی که پوستر مقوایی شخصیت محبوبم را دیدم احساس کردم هیچ فردی از او کامل تر نخواهد بود.

دختری که با پوستر فیلم ازدواج کرد +عکس

نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۳ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳
۲۴۴
۱۱
دیوانهههههه