۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

انتقاد بازیکن فولاد از فردوسی‌پور

کاپیتان تیم فولاد خوزستان گفت: «کفاشیان طوری مرا در برزیل در آغوش می‌گرفت که من حس می‌کردم رابطه پدر و پسری داریم اما بعدش هیچ خبری از او نشد.»
کد خبر : ۱۹۸۵۹۵
صراط: بختیار رحمانی که در حال سپری کردن دوران مصدومیت طولانی‌مدتش است بسیار گله‌مند و ناراحت است به خصوص از فردوسی‌پور و کفاشیان. او مدعی است اصلا از او حمایت نشده.

قبل از جراحی او هر روز خبر تازه‌ای در مورد کارت پایان خدمت و تیم جدید این ملی‌پوش مطرح بود که خودش می‌گوید کذب است. گفتگو با این بازیکن را در ادامه می‌خوانید:


* شایعه شده می‌خواهی به تراکتور بروی درست است؟

- چند نفر به من زنگ زدند و گفتند تیم آینده تو تراکتورسازی است؟ من هم نمی‌خواستم در این چند وقت در رسانه‌ها حرفی بزنم. به خاطر مشکل پایم عجله نداشتم که جواب خیلی‌ها را بدهم چون دنبال کارهایم بودم. در برنامه ۹۰ هر چیزی که دلشان می‌خواست پشت‌سر من گفتند. از فردوسی‌پور ناراحتم. او باید به فوتبالیست‌ها کمک کند نه اینکه نابودشان کند. در این چند وقت دنبال کارم بودم که از حق خودم و پدرم دفاع کنم. پدر من در سپاه کرمانشاه پرونده دارد و همه‌چیز معلوم و مشخص است. به نظام وظیفه تهران هم رفتم و مشکلم حل خواهد شد.


* یعنی نیم‌فصل دوم می‌توانی برای فولاد بازی کنی؟

- شک نکنید نیم‌فصل دوم برای فولاد به میدان می‌روم این را هم بگویم خیلی خوشحالم که بچه‌ها دارند خوب کار می‌کنند انشاءاله همیشه همین‌طور باشند. البته برخی هر طور که می‌خواهند راجع به من می‌گویند و می‌نویسند و با آبرویم بازی می‌کنند اما من بر می‌گردم و حقم را می‌گیرم.



* مثل اینکه از کی‌روش هم گله‌مند بودی که چرا حال تو را نمی‌پرسد؟

- اتفاقا چند بار برای گرفتن پاسپورت از طرف تیم‌ملی به من زنگ زدند یعنی کی‌روش و دوستان نزدیکش نمی‌دانند که من مصدوم هستم؟ به هر حال من هم جزئی از تیم‌ملی هستم.کفاشیان و آنهایی که در فدراسیون هستند مدام به من و امثال من "چشم" می‌گویند اما نمی‌روند ببینند بازیکن چه مشکلی دارد. این رفتارها درست نیست. من از اول هم قرار بود بروم اروپا بازی کنم که این مشکلات پیش آمد. اصلا دلم برای لیگ ایران تنگ نشده. این رفتارها آدم را دلزده می‌کند. فردوسی‌پور عزیز از سادگی من استفاده می‌کند و مدام در برنامه‌اش مدام می‌گوید آقای بختیار رحمانی! واقعا ۹۰ اجرا می‌شود که مشکلات بازیکنان را حل کند؟ عادل‌خان دنبال پاکسازی فوتبال است ولی در برخی از مسائل با آبروی مردم بازی می‌شود.



* حالا واقعا نمی‌خواهی به تراکتور بروی؟

- قبل از فصل دنبالم بودند و با اینکه پایم مصدوم شد تراکتوری‌ها باز هم معرفت به خرج دادند و به من زنگ زدند. خیلی از آنها ممنونم. تراکتوری هم خوب است و هواداران پرشوری دارد که هر بازیکن در لیگ دوست دارد در این تیم توپ بزند. به امید خدا این شایعات هر چه زودتر تمام می‌شود. خدا بزرگ است و خودش جواب کسانی را که با آبروی من بازی کرده‌اند می‌دهد.



* امیدوار هستی که مشکلت حل شود؟

- هر چه سریع‌تر باید این مشکلات برطرف شود چون می‌خواهم بلافاصله بعد از اینکه پایم خوب شد برگردم. در کرمانشاه و خوزستان هم دنبال کارهایم هستم.



* راستی اسکوچیچ طی یک اظهارنظر گفته نتوانسته جای تو را در فولاد پر کند چه صحبتی داری؟

- با یکسری از خلقیاتش آشنا هستم. او خیلی به خودش می‌رسد می‌خواهم اگر یک روز مربی شدم شبیه او باشم. یک بار هم برایش بازی نکردم اما همیشه به من لطف دارد و از من تعریف می‌کند. وقتی پایش را به تیمی می‌گذارد بازیکنان آن تیم را دگرگون می‌کند. آنهایی که در ملوان با دراگان کار کرده‌اند می‌فهمند من چه می‌گویم. آن روز هم مرا دید و گفت تو باید برای من بازی کن! من هم به شدت منتظر آن روز هستم.



* به نظرت فولاد مدعی قهرمانی است؟

- بله صددرصد. بچه‌ها دست به دست هم داده‌اند و کسی هم ادعایی در تیم ندارد. گرچه من یکی، دو تا از بازی‌های فولاد را بیشتر ندیده‌ام اما در همان‌هایی هم که دیده‌ام عملکرد هم‌تیمی‌هایم عالی بوده آنها با عملکردشان به من امیدواری می‌دهند.



* چرا بازی‌های فولاد را ندیده‌ای؟

- چون اذیت می‌شوم وقتی بازی‌هایی را می‌بینم که نمی‌توانم حضور داشته باشم بیشتر حرص می‌خورم.



* صحبت پایانی؟

- از فدراسیون و شخص کفاشیان عزیز می‌خواهم که از مصدومان حمایت کنند. کفاشیان طوری مرا در برزیل در آغوش می‌گرفت که من حس می‌کردم رابطه پدر و پسری داریم اما بعدش هیچ خبری از او نشد. شاید هم خواسته من بجا ‌نباشد. اما امیدوارم همه‌چیز ختم به خیر شود.
منبع: نود