۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲

پیام دهکردی برای آغاز فصل مدرسه

کد خبر : ۱۹۸۵۹۹
صراط: دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان در پیامی که به مناسبت آغاز سال تحصیلی نوشت: «برای کودک و نوجوانمان تازه چه داریم؟ آیا فضایی را برای تئا‌تر اختصاص داده‌ایم؟ آیا آمفی تئا‌تر هم می‌تواند جزیی از ساختمان مدرسه باشد؟!»

متن کامل پیام پیام دهکردی که به مناسبت بازگشایی مدارس صادر کرده به شرح ذیل است:«امروز که در آستانه سال تحصیلی جدید ایستاده‌ایم.

امروز که کودک و نوجوان با شور و خواهش و حس دریافت و شناخت قدم به حیاط مدرسه می‌گذارد و در ردیف‌هایی پشت سر هم نظم را می‌آموزد.

امروز که برای دفتر ریاضی قطورترینشان را در کیف گذاشته و با قلم تازه‌اش می‌خواهد قدم تازه بردارد.

روز عزیز اول مهرماه!

برای کودک و نوجوانمان تازه چه داریم؟ در این چند صباح تعطیلی آیا در برنامه‌های پیش رو در کنار ریاضی و زبان انگلیسی، در کنار هنر خوشنویسی و کتاب‌های دیگر، فضایی را برای تئا‌تر اختصاص داده‌ایم؟

آیا آمفی تئا‌تر هم می‌تواند جزیی از ساختمان مدرسه باشد؟

آیا خوراک فرهنگی به اندازه خوراکی‌های متنوع و پفک‌ها و چیپس‌ها مهم شده‌اند؟ تئا‌تر به مثابه نان و آب، تئا‌تر به مثابه نیرویی برای درک بهتر، آموزش بهتر و تئا‌تر به مثابه چگونه زیستن...؟

با امید...»

بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئا‌تر کودک و نوجوان همدان به دبیری پیام دهکردی از 15 مهر ماه مصادف با روز جهانی کودک آغاز و تا 21 مهر ماه هم زمان با عید سعید غدیرخم ادامه دارد.
منبع: فارس