۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

تازه‌ترین اظهارات زارعی درباره برخی حواشی

مریلا زارعی بازیگر فیلم سینمایی «شیار143» تاکید کرد ترجیح می‌دهد در مورد حاشیه‌ها صحبت نکند و همه را به خدا سپرده است.
کد خبر : ۱۹۸۶۲۸
صراط: مریلا زارعی بازیگر فیلم سینمایی «شیار143» تاکید کرد ترجیح می‌دهد در مورد حاشیه‌ها صحبت نکند و همه را به خدا سپرده است.
 
زارعی که در جریان نمایش فیلم «شیار 143» به کارگردانی نرگس آبیار در جشنواره فیلم مقاومت سخت می‌گفت، اظهار کرد: «با وجود اینکه بعد از «شیار 143» مقابل دوربین نرفتم، اما به خاطر انرژی‌ای که از نقش الفت گرفتم حالم خوب است و حواشی نمی‌تواند حالم را بد کند. من با الفت «شیار 143» زندگی کردم و قطعا همه عوامل در حسی که در من بروز کرد و به پرده نشست موثر بودند، اما نیرویی بیش از این‌ها در فیلم احاطه داشت و مانند یک شیر ژیان از نقش حفاظت می‌کرد تا لحظه‌ای غافل نشوم.»
 
زارعی بازی در مقاطع مختلف سنی را برای یک بازیگر در سن او پرخطر و سخت دانست و گفت: «من نقش مادری را بازی کردم که در جامعه ما آنقدر معصوم است که کمتر درباره‌اش حرف زده شده و دوست نداشتم کم‌کاری داشته باشم تا شرمنده این مادران شوم.»
 
او در مورد حاشیه‌ها گفت: «دوست ندارم درباره حاشیه‌ها صحبت کنم و همه را به خدا سپردم و آنقدر لحظات خوبی با این زن (الفت) سپری کردم که حالم خوب است. اگر هم اظهار لطفی می‌شود دلیل فرامتنی ندارد. خدا را شاکرم که این فرصت نصیبم شد تا در چنین نقشی بازی کنم و امیدوارم در اکران عمومی مردم فیلم را ببینند و شاهد بازخوردها باشیم. معتقدم «شیار 143» یک فیلم مادرانه است و دیدن‌اش بر همه زنان این سرزمین واجب است.»
 
زارعی باردیگر در پاسخ به سوال محسن یزدی که اجرای برنامه را بر عهده داشت در خصوص حاشیه‌ها اظهار کرد: «خواهش می‌کنم به الفت رحم کنید، چرا که هر حرف من حاشیه می‌آورد. نباید این گونه باشد که من نقشی را بازی کنم و چنین اتفاقاتی بیفتد. در سرزمینی که هشت سال جنگ بوده چنین مادران دل‌شکسته‌ای که با صلابت ایستاده‌اند زیاد داریم. من سعی کردم با خود الفت صبوری را تحمل کنم و این تمرین را از او گرفتم.»
 
او افزود: «معتقدم این فیلم در دراز مدت تأثیر خودش را خواهد داشت.»
منبع: ایسنا