۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱
طبیب‌زاده:

نجفی برنامه ۳ساله خودرا به مجلس ارائه کرد

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس گفت: سرپرست وزارت علوم در کمیسیون آموزش برنامه‌های خود در وزارت علوم را برای ۳ سال ارائه کرد.
کد خبر : ۱۹۸۷۰۹

صراط: قلسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: محمدعلی نجفی سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه امروز کمیسیون آموزش حضور یافت.

وی ادامه داد: در جلسه با حضور سرپرست وزارت علوم، مباحثی درباره دانشگاه‌ها و آغاز سال تحصیلی، برنامه‌های این وزارتخانه، انتصابات و تناقضات وزارتخانه‌های علوم و اطلاعات در این مورد و دغدغه‌هایی از جمله بورس سخنرانی کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش خاطرنشان کرد: در این دیدار نمایندگان بر تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر مرزبندی با فتنه در انتصابات تاکید کردند.

جعفری تصریح کرد: در جلسه امروز همچنین علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش حضور یافت و گزارش از وضعیت این وزارتخانه در آغاز سال نحصیلی ارائه کرد و نمایندگان نیز مسائلی را مطرح کردند.

زهره طبیب‌زاده عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس نیز در همین زمینه گفت: آقای نجفی که در کمیسیون آموزش حضور یافت، برنامه‌های خود برای اداره این وزارتخانه را به صورت 7 ساله ارائه کرد.

وی تصریح کرد: سرپرست وزارت علوم در ارائه برنامه‌ها، خود را وزیر علوم می‌دانست که تا پایان عمر 3 ساله دولت یازدهم، تصدی وزارت علوم را بر عهده دارد و 4 سال دیگر آقای روحانی رای می‌آورد و در دولت دوازدهم نیز کماکان نجفی وزیر علوم خواهد ماند.

منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز