۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹

دو برادر مسافرنما دستگیر شدند

دو برادری كه روز گذشته اقدام به زورگیری و سرقت یك دستگاه خودروی سواری در شهرستان شازند استان مركزی كرده بودند، بعد از گذشت دو ساعت در عملیات ماموران انتظامی شهرستان دستگیر و روانه زندان شدند.
کد خبر : ۱۹۸۸۳۲
صراط: مركز فوریت های پلیسی 110 شهرستان شازند گزارشی را به ماموران انتظامی مبنی بر وقوع یك فقره سرقت خودرو در حوالی روستای جمال آباد شهرستان اعلام كرد و بلافاصله تحقیقات برای شناسایی سارقان آغاز شد.

در تحقیقات اولیه مالباخته به ماموران انتظامی گفت: ساعاتی قبل دو جوان را به عنوان مسافر از شهرستان اراك به سمت شازند سوار كردم كه در نزدیكی روستای جمال آباد آن دو با تهدید چاقو و اخذ مدارك ماشین، من را از خودرو پیاده كردند و و از محل متواری شدند.

سرهنگ احمد رضا چگنی فرمانده انتظامی شهرستان شازند درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به حساسیت موضوع  بلافاصله اقدامات كنترلی لازم برای شناسایی و توقیف خودرو به مرحله اجرا گذاشته شد و با اقدام سریع ماموران انتظامی شهرستان شازند در كمتر از دو ساعت خودرو فرد مالباخته در یكی از محورهای مواصلاتی این شهرستان شناسایی و در حالیکه قصد فرار داشتند دستگیر شدند و خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند خاطر نشان كرد: پس از دستگیری هر دو متهم كه با یكدیگر برادر و ساكن یكی از استان های همجوار بودند، به جرم خود اعتراف كردند و با تشكیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.