۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

3 بار دستبرد به انبار لاستیک با یک شگرد

با هوشیاری ماموران كلانتری 17مشهد سارق حرفه ای حین بارگیری لاستیك ها از یك انبار لاستكیك در شهر مشهد دستگیر شد.
کد خبر : ۱۹۸۸۳۴
صراط: با هوشیاری ماموران كلانتری 17مشهد سارق حرفه ای حین بارگیری لاستیك ها از یك انبار لاستكیك در شهر مشهد دستگیر شد.سرهنگ حجت نیكمرام فرمانده انتظامی مشهد با اعلام این خبر گفت: ماموران كلانتری 17مصلی این فرماندهی ساعت 03:30 بامداد روز گذشته حین گشت زنی در بلوار مصلی به فردی كه در حال بارگیری لاستیك ها از یك انبار به داخل یك دستگاه نیسان وانت بود مظنون شدند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: ماموران كلانتری در ابتدا با شماره همراه مالك مغازه كه بر روی سر در مغازه نوشته شده بود تماس گرفتند كه مالك مغازه از موضوع بارگیری لاستیك ها اظهار بی اطلاعی کرد.

وی افزود: با محرز شدن سرقت اكیپ گشت بلافاصله سارق را دستگیر و به همراه خودرو حامل لاستیك ها به كلانتری منتقل كردند.

سرهنگ نیكمرام تصریح کرد: فرد مالباخته نیز با حضور در كلانتری اظهار داشت كه سارق با شكستن سقف انباری اقدام به سرقت لاستیك ها كرده و دو مرتبه دیگر نیز انبار مغازه اش با همین شگرد مورد دستبرد قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی مشهد در ادامه بیان داشت: متهم 37 ساله به نام "غلامرضا" در بازجویی های به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی اظهار داشت پس از سرقت لاستیك ها آنها را به مكانی در محدوده شهرك طرق منتقل و به فروش می رسانده است.

سرهنگ نیكمرام خاطر نشان كرد: با اعترافات متهم پرونده ای در این خصوص تشكیل وی و را برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی كردند.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز