۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۱

سرقت 50 میلیونی برادر از كارت خواهر

فرمانده انتظامی بم استان کرمان از دستگیری عامل برداشت غیرمجاز 50 میلیون ریال از حساب بانکی یک شهروند بصورت تهیه شارژ و خرید اینترنتی خبر داد.
کد خبر : ۱۹۸۸۳۵
صراط: سرهنگ محمدرضا فداء فرمانده انتظامی بم استان کرمان در تشریح این خبر گفت:در پی مراجعه یک شهروند به پلیس فتا بم و ارائه گزارش قضایی مبنی بر برداشت بیش از 50 میلیون ریال از حساب بانکی وی، موضوع توسط كارشناسان این پلیس مورد پیگیری قرار گرفت.

فرمانده انتظامی بم استان کرمان ادامه داد:کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تخصصی و اخذ استعلام از این حساب، به دست داشتن برادر شاکی در برداشت این وجوهات پی بردند که این فرد پس از هماهنگی های لازم قضایی دستگیر و در اتاق بازجوئی با شاکی روبرو شد.

وی تصریح کرد:متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مدارک و مستندات گردآوری شده توسط پلیس به عمل مجرمانه خویش از طریق یادداشت شماره و رمز کارت خواهرش اقرار و دو نفر دیگر که در خرید اینترنتی و خرید شارژ با وی همکاری کرده بودند را نیز معرفی نمود.

سرهنگ"فداء" با اشاره به دستگیری دو متهم دیگر این پرونده بر نگهداری صحیح از کارت های بانکی و رمز آنها تاکید کرد و خاطر نشان کرد: جهت پیشگیری از هرگونه سوء استفاده از کارت های بانکی بهتر است از افشاء رمز و اطلاعات آنها حتی به نزدیکان و آشنایان خودداری شود.