۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳

فرار یک شرور هنگام انتقال به زندان

فرمانده انتظامی علی‌آبادكتول از دستگیری شرور فراری گلستانی در یك درگیری مسلحانه خبر داد.
کد خبر : ۱۹۸۸۳۷
صراط: سرهنگ علی‌اكبر اژدری فرمانده انتظامی علی‌آبادكتول در تشریح این خبر گفت: زندانی شرور فراری كه در مهرماه سال گذشته در هنگام انتقال به زندان گرگان از دست مأموران گریخته بود در یك درگیری مسلحانه با ماموران دستگیر شد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادكتول ادامه داد: بر اساس اعلام منابع و مخبرین شرور و متهم فراری مذكور به همراه چند تن از متهمان دیگر در روستای كوهستانی نرسو مشاهده شدند كه با توجه به اهمیت موضوع سه اكیپ عملیاتی از ماموران پلیس امنیت عمومی و مبارزه با مواد مخدر، یگان امداد شهرستان به همراه ماموران كلانتری 13 علی‌آباد كتول به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی تصریح كرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و اطمینان از حضور متهم در محل شناسایی شده، در ساعت 5 بامداد پس از هماهنگی با مقام قضایی عملیات دستگیری و ورود به محل اختفای متهم آغاز شد.

سرهنگ اژدری در ادامه بیان داشت: متهم كه با شنیدن صدای سگ‌های موجود در اطراف محل اختفای خود متوجه حضور ماموران در محل شده بود، به وسیله سلاح شكاری اقدام به تیراندازی به سمت ماموران كرد كه ماموران نیز پس از هشدارهای متوالی و با اتكا به قانون بكارگیری سلاح متهم را با وارد كردن یك ضربه گلوله به پای راست وی دستگیر كردند.

وی افزود: پس از وقوع این موضوع برادر ناتنی متهم با در دست داشتن یك تیغه شمشیر به طرف ماموران حمله‌ور شد كه او نیز توسط ماموران مهار و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی علی‌آبادكتول تاكید كرد: سه متهم فراری دیگر كه در محل اختفای شرور فراری خود را مخفی كرده بودند زمانی كه خود را در محاصره پلیس دیدند چاره‌ای جز تسلیم شدن نداشته كه آنها نیز توسط ماموران دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پایگاه انتظامی شهرستان منتقل شدند.

سرهنگ اژدری خاطر نشان کرد: مجروحان نیز برای انجام اقدامات درمانی به مراكز درمانی منتقل شده و در این عملیات سه قبضه سلاح شكاری، یك تیغه شمشیر و یك قبضه كارد كمری بزرگ به همراه 5 فشنگ سلاح شكاری كشف و ضبط شد.
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز