۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۶

جزئیات خودکشی در ساختمان هلال احمر

متاسفانه صبح امروز یکی از مراجعان به جمعیت هلال احمر که با معرفی نامه برای تامین بخشی از هزینه‌های درمانی بیماری خود به این جمعیت مراجعه کرده بود، اقدام به خودکشی کرد.
کد خبر : ۱۹۸۹۳۵
صراط: در اطلاعیه روابط عمومی جمعیت هلال احمرآمده است: «صبح امروز فردی میانسال برای دریافت داروهای خاص بیماری صرع خود به این جمعیت مراجعه کرده و بلافاصله تقاضای نامبرده ثبت و از طریق اتوماسیون اداری حسب مقررات برای سازمان داوطلبان جمعیت و بلافاصله به معاونت منابع داوطلبی و خدمات اجتماعی ارجاع و راهنمایی شد.

متاسفانه این فرد پس از خروج از دبیرخانه واقع در طبقه همکف به سمت راه پله های منتهی به پارکینگ جمعیت هلال احمر رفته و بی محابا خود را از طبقه همکف به پارکینگ چهارم رها می‌کند.

نیروهای حراست جمعیت بلافاصله مراتب را به اورژانس تهران اطلاع داده و عوامل اورژانس پس از حضور در صحنه اعلام کردند که وی فوت کرده است.

لازم به توضیح است که بر اساس مقررات، دریافت هرگونه کمک مالی یا دارویی از جمعیت هلال احمر از طریق سازمان داوطلبان این جمعیت و توسط واحد مددکاری مستقر در سازمان مذکور انجام می شود.»
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۷
۲
.... اعلامیه خیلی تابلوست.
همه میتونند حدس بزنند چه برخوردی با این بنده خدا شده.
یه کم دلواپس شدم.
رضـــــــــا
|
Netherlands
|
۱۴:۴۳ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۶
۲
طرف رو اينقدر اذيت كردن كه به اين راه رسيده حالا ميگن سريع كارشو راه انداخته بودن.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۳
۲۳
۲
متاسفانه سازمانی که باید جان آدمها رو نجات بده به دلیل مدیریت غیر اصولی چند روز پیش دو تا دانش آموز توی اردوگاه خودش غرق میشن و حالا هم این فرد بی بضاعت!