۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۶

دستگيری سارقان طلافروشي دزفول

با تلاش مشترک نیروهای پلیس استان های خوزستان و لرستان، عاملان سرقت مسلحانه یک طلافروشی در شهرستان دزفول شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۹۸۹۵۵
صراط:فرمانده انتظامی امروز دزفول گفت:روز 29 شهریورامسال ، سه نفر سارق مسلح با یک دستگاه سواری پژو 405 ، درحالی که نقاب بر چهره داشتند، در مقابل یک طلافروشی واقع در دزفول پیاده شده و پس از شلیک چند تیر هوایی و شکستن شیشه ویترین مغازه طلافروشی در فاصله زمانی 15 ثانیه بخشی از طلا و جواهرات مغازه را به سرقت برده و به سرعت از محل متواری شدند.
سرهنگ احمد چنداز تصریح کرد: به دنبال این اتفاق سریعا چند اکیپ عملیاتی از نیروهای پلیس شهرستان به محل مراجعه و با توجه به فرار متهمان و احتمال خروج آنها به سمت استان های همجوار، اقدامات لازم به منظور هوشیاری و شناسایی سارقان به استان های هم مرز با خوزستان صادر و کلیه مسیرها در کمترین فاصله زمانی تحت کنترل نامحسوس نیروهای پلیس درآمد.
وی گفت: در ادامه تلاش ماموران سرانجام کارآگاهان پلیس آگاهی دزفول در محور اندیمشک به لرستان به یک دستگاه سواری پزو405 با پلاک جعلی و سه سرنشین مظنون و به وی دستور توقف دادند.
سرهنگ چنداز خاطرنشان کرد: راننده خودرو به دستور ماموران توجه نکرد و با سرعت وارد حوزه استحفاظی استان لرستان شد که بلافاصله با همکاری و هوشیاری به موقع پلیس لرستان کلیه مسیرهای منتهی به محور یاد شده مسدود و در اقدامی هوشمندانه خودروی متهمان شناسایی و توقیف شد.
فرمانده انتظامی دزفول یاد آور شد: با توقیف خودرو و دستگیری هر سه سرنشین آن ،متهمان جهت بررسی و کشف احتمالی سرقت انجام شده ، تحویل ماموران پلیس آگاهی خوزستان شدند.

وی گفت:با دستگیری متهمان و انتقال آنها به پلیس آگاهی دزفول، بازجویی فنی ماموران جهت کشف سرقت آغاز شد و سرانجام پس از سه روز بازجویی فنی و ارائه مستندات قانونی، درحالی که متهمان راهی جز بیان حقایق نداشتند به اقدام مسلحانه خود در سرقت از طلافروشی اعتراف کردند.
سرهنگ چنداز اظهار داشت: در بازرسی از مخفی گاه سارقان، بخشی از طلاهای سرقتی کشف شده و تلاش پلیس جهت کشف سایر طلاهای سرقتی کماکان ادامه دارد .