۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۱

کشف 50 کیلو حشیش در کوله پشتی

فرمانده انتظامی ایرانشهر در سیستان وبلوچستان از کشف 50 کیلوگرم حشیش از داخل کوله پشتی سرنشین خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.
کد خبر : ۱۹۸۹۶۱
صراط: فرمانده انتظامی ایرانشهر در سیستان وبلوچستان از کشف 50 کیلوگرم حشیش از داخل کوله پشتی سرنشین خودرو در عملیات تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد دفتری افزود: ماموران ایست و بازرسی 'مسجد حضرت ابوالفضل' ایرانشهر در مبارزه با قاچاق سوخت و سوداگران مرگ حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو مظنون شده و قصد توقف آن را داشتند اما راننده با بی توجهی به ایست ماموران، اقدام به فرار کرد.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی پس از عملیات تعقیب و گریز موفق شدند این خودرو را متوقف و دو سرنشین آن را دستگیر کنند.

وی خاطرنشان کرد: در بازرسی دقیق از خودرو و متهمان، 50 کیلوگرم حشیش از کوله پشتی سرنشین خودرو کشف شد.

گزارش دیگری از پایگاه خبری پلیس حاکی است ، فرمانده انتظامی ایرانشهر از وظیفه شناسی مامور این فرماندهی و رد رشوه دو میلیون ریالی خبر داد.

سرهنگ 'محمد دفتری' با اعلام این خبر افزود: در اجرای طرح ایست و بازرسی فلکه ارتش این شهرستان، ماموران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه پژو 405 مظنون و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: پس از بررسی خودرو مشخص شد راننده آن مدارک رانندگی نداشته و پلاک های خودرو نیز به صورت دستی نوشته شده و غیرقانونی است و در همین حین فرد مورد نظر با پیشنهاد رشوه دو میلیون ریالی به مامور ایست و بازرسی قصد سرپیچی از قانون را داشت که با دست رد پلیس وظیفه شناس مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: با توقیف خودرو مورد نظر، متهم پس از تشکیل پرونده و تنظیم صورت جلسه تحویل مراجع قضایی شد.