۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

سليمي:رکورد جهان را می‌زنم/ رضازاده: امیدوارم

سلیمی گفت: به فکر قهرمانی و رکوردشکنی جهان هم هستم و رکورد جهان را هم خواهم زد.
کد خبر : ۱۹۹۳۵۹
صراط: قهرمان فوق سنگين بازي‌هاي آسيايي اينچئون مدال طلاي خود را به مردم ايران تقديم کرد.

بهداد سلیمی بعد از کسب مدال طلای فوق سنگین بازی‌های آسیایی گفت: کسب این مدال را به همه مردم کشورمان تبریک می‌گویم، امیدوارم این موفقیت به دلشان چسبیده باشد و این مدال را به همه آنها تقدیم می‌کنم.

وی افزود: خدا را شکر می‌کنم که به من کمک کرد چرا که در تمرینات زحمت زیادی کشیده بودم و مزد زحمات و تمریناتم را گرفتم.

سلیمی درباره اینکه چرا به رکورد جهان حمله نکرد، گفت: من دقیقا 50 روز دیگر و در 24 آبان باید در مسابقات قهرمانی جهان به روی تخته بروم. زدن وزنه بالا ریسک بود و احتمال آسیب‌دیدگی برای من وجود داشت بنابراین تصمیم گرفتم آمادگی خود را برای آن مسابقات حفظ کنم و تنها برای قهرمانی این مسابقات وزنه بزنم.

وی افزود: به فکر قهرمانی و رکوردشکنی جهان هم هستم و رکورد جهان را هم خواهم زد.

قهرمان فوق سنگین بازی‌های آسیایی اینچئون در پایان گفت: تشکر ویژه‌ای از خانواده خود دارم و به خصوص از همسرم که همه آنها حمایت بسیاری از من انجام دادند.

رضازاده: اميدوارم بهداد رکورد جهاني را ارتقا دهد

رئيس فدراسيون وزنه‌برداري ايران گفت: اميدوارم بهداد سليمي در رقابت‌هاي جهاني هم مدال طلا را بگيرد و هم رکورد جهاني را جابه‌جا کند.

 حسین رضا زاده، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران در مورد قهرمانی بهداد سلیمی در بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون اظهار داشت: ما همیشه در سنگین وزن خوب بودیم اما این بار زیاد فشار نیاوردیم.

رکورددار حرکت 2 ضرب جهان و المپیک ادامه داد: مسابقات جهانی وزنه برداری حدود 45 روز دیگر آغاز می‌شود. امیدوارم بهداد سلیمی در آن رقابت‌ها هم مدال را طلا بگیرد و هم رکورد جهانی را جابه‌جا کند.

رضازاده در مورد اینکه آیا از احتمال مدال نگرفتن تیم وزنه برداری ایران، نگران شده یا خیر گفت: تا قبل از این واقعا بچه‌ها عملکرد خوبی نداشتند. ما به بهداد سلیمی اطمینان داشتیم. او قهرمان المپیک و جهان و ورزشکار باتجربه‌ای است. به هر حال به همه بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم.

رضازاده در مورد حمله نکردن بهداد سلیمی به رکورد دو ضرب جهان که در اختیار خودش است، اظهار داشت: بهداد در تمرینات تیم ملی رکورد من را زده حالا و شاید در مسابقات جهانی این کار را انجام دهد.
منبع: تسنیم
خبر فوری

علت شلیک پدافند هوایی در اصفهان و تبریز