۰۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۲

جاسازی 348 کيلو مرفين در تانکر گاز

فرمانده انتظامي ويژه شرق استان تهران از کشف 348 کيلو گرم مرفين از داخل تانکر اصلي گاز يک دستگاه خودرو تريلر در حاشيه کوير ورامين خبر داد و گفت : قاچاقچيان قصد انتقال اين محموله افيوني را به استان هاي مرکزي و غربي کشور داشتند.
کد خبر : ۱۹۹۷۷۵
صراط: سردار فتحی گفت: در اجراي طرح تشديد برخورد با عناصر اصلي قاچاق موادمخدر پس از دو ماه کار اطلاعاتي وتحقيقات پليسي پيرامون فعاليت يک باند بزرگ قاچاق و حمل مواد مخدر ، رسيدگي موضوع دردستور کار پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.


وي تصريح کرد: پس از حصول اطلاعات موثق و رصد لحظه اي فعاليت اعضاي باند مشخص شد ، سوداگران مرگ يک محموله سنگين مواد مخدر را در داخل يک دستگاه تانکر گاز ال پي جي خودروي تريلر بنز آکسور از شهر زاهدان بارگيري و قصد انتقال آن را به استان هاي مرکزي و غربي کشور دارند ، که در اين راستا دوتيم عملياتي از مأموران پليس مبارزه با موادمخدر به محور هاي مواصلاتي منتهي به تهران اعزام و مسيرها را تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

اين مقام ارشد انتظامي ادامه داد: سرانجام مأموران با مشاهده خودرو مورد نظر در محور کاشان - قم پس از تعقيب پوششي در يک عمليات منسجم و هماهنگ در حاشيه کوير ورامين خودرو را متوقف و راننده آن به نام "حميد – ف" اهل و ساکن اروميه را دستگير کردند.

سردار فتحي با اشاره به انتقال متهم به پليس مبارزه با مواد مخدر استان ، اظهار داشت : در بازرسي از خودرو توقيف شده 348 کيلوگرم مرفين که به صورت کاملا ماهرانه اي در داخل تانکر اصلي گاز جاسازي شده بود کشف شد.
منبع: مهر