۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۹
توضیحات آشنا درباره خبر صراط

یک سوال از آقازاده مشاور روحانی

با فرض پذیرش ادعای پسر آشنا، سوال اصلی در این خصوص مطرح می شود این است که دلیل حضور یک متقاضی گذراندن دوره کارآموزی در جلسه رسمی "طرح جامع جزیره هندورابی" چیست؟
کد خبر : ۲۰۰۱۹۸
گروه سیاسی صراط - فرزند حسام الدین آشنا در واکنش به انتشار مطلبی درباره حضورش در کیش، از علاقه مندان به جانشینی او دعوت کرد تا "لااقل 1 روز در آنجا دوام بیاورند و سپس راجع به رانت خواری و سوء استفاده از عنوان و پارتی بازی و... اظهار نظر کنند."

به گزارش گروه سیاسی صراط، فرزند آشنا در شبه جوابیه فیسبوکی خود، صراط نیوز، علاقه مندان و مخاطبانش را  تلویحا "کسانی که کارشان تجسس در امور و احوال دیگران است" معرفی کرده است.

پسر آشنا البته به سابقه آشنایی پدرش با دهباشی و چگونگی دعوت شدن توسط کارگردان مستند انتخاباتی روحانی به کیش اشاره ای نکرده و تنها مدعی شده است که سفر او با هدف گذراندن دوره کارآموزی انجام شده است.

با فرض پذیرش این ادعا، سوال اصلی در این خصوص مطرح می شود این است که دلیل حضور یک متقاضی گذراندن دوره کارآموزی در جلسه رسمی "طرح جامع جزیره هندورابی" چیست؟

آیا اگر کسی تقاضای گذراندن دوره کارآموزی در جزیره هندورابی را بدهد، می‌تواند در جلسه رسمی "طرح جامع جزیره هندورابی" حضور یابد؟ حتی اگر درست مانند فرزند آشنا، در نهایت از گذراندن همان دوره هم منصرف شود؟



كيش////////////////////
فرزند حسام الدین آشنا در جلسه رسمی طرح جامع جزیره هندورابی


توضیحات پسر حسام الدین آشنا مشاور فرهنگی حسن روحانی به شرح زیر است:
"به نام خدا
خطاب به هموطنان مقیم ، مربوط ، پیگیر و یا علاقمند به صراط نیوز و کسانی که کارشان تجسس در امور و احوال دیگران است.
یا ایهاالذین آمنوا اجتنبوا کثیرا من الظن ان بعض الظن اثم و لا تجسسوا
من محمد امین آشنا متولد سال 1371 ، فارغ التحصیل دبیرستان روزبه تهران با معدل دیپلم 19.49 و ورودی سال 1389 دوره ی کارشناسی رشته ی عمران دانشگاه صنغتی شریف با رتبه 304 کشوری هستم .
تابستان امسال که به دنبال محلی برای گذراندن دوره کارآموزی بودم ، امکان کارآموزی در جزیره هندورابی - از جزایر بسیار کم سکنه تابعه کیش - را هم دنبال کردم و دو بار با هزینه ی شخصی به محل رفتم تا شرایط را سنجیده و با محیط کار آشنا شوم . بررسی های من نشان داد کار در آن جزیره علیرغم فایده بسیار از جهت تجربه آموزی هزینه مالی زیادی را بر من تحمیل می کند و ترجیح دادم مانند همه هم دوره ای ها ، کارآموزی را در یک کارگاه ساختمانی در تهران و نه جزیره ای دوردست بگذرانم. پس از آن با توجه به قبولی در مقطع کارشناسی ارشد و با در نظر گرفتن این مساله که اولویت اول من درس بود تصمیم گرفتم که از این کار صرف نظر کرده و به ادامه تحصیل بپردازم. چند روز بعد خبر دلسوزانه ، اخلاق مدارانه ، صادقانه و موشکافانه سایت صراط نیوز و سایت های تابعه را دیدم . هرچه با خود اندیشیدم دلیلی جز کینه توزی و غرض ورزی برای درج چنین مطلبی نیافتم ، توجه این عزیزان را به این نکته ساده جلب می کنم که همگان آبرویشان را از سر راه نیاورده اند. تهمت و افترا و بازی با آبروی مردم با ادعای ایمان و تقوا نمی سازد.
قالت الاعراب آمنا . قل لم تومنوا ولکن قولوا اسلمنا ولما یدخل الایمان فی قلوبکم
در انتها از همه دوستانی که فکر می کنند کار کردن یک نفر در جزیره ای مانند هندورابی باعث ضایع شدن حق آنها می شود دعوت می کنم تا با هزینه شخصی خود به یکی از این جزایر تشریف بیاورند و سعی کنند لااقل 1 روز در آنجا دوام بیاورند و سپس راجع به رانت خواری و سوء استفاده از عنوان و پارتی بازی و... اظهار نظر کنند."


مطلب فرزند آشنا(مشاور روحانی) بر ضد
برچسب ها: آشنا پسر
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۳۸
۴
من دوام میارم شما بیا تا من برم ممنوم
ناشناس
|
United States of America
|
۲۳:۳۴ - ۰۹ مهر ۱۳۹۳
۲۶
۲۷
چه خبر از آقازاده احمدی نژاد؟!!
الان کجای دنیاست؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۲ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
۲۹
۲
آیا اگر کسی تقاضای گذراندن دوره کارآموزی در جزیره هندورابی را بدهد، می‌تواند در جلسه رسمی "طرح جامع جزیره هندورابی" حضور یابد؟
شاید اگه مثل آقای آشنا یه آشنای خیلی کلفت تو کیش داشته باشی بتونی معجزه بکنی و در دوره کارآموزی یه شبه پله های ترقی بگذرونی.

طرف یه فیلم ساخت یه جزیره سهمش شد. سهم گرفت و از شعارهاش در مورد غزه و اسرائیل اعلام برائت کرد. مثل همونی که سهم گرفت و مشکلات 1400 سالش یادش رفت یاد اونی که با پست گرفتن تو سینما به غر زدن هاش پایان داد.
زمونه بدیه. زمونه آدم های ریاکار و رنگ به رنگ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۶ - ۱۰ مهر ۱۳۹۳
۳۴
۸
دمت گرم.. خوب سوتی ازش گرفتی صراط