۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۱

حاجی‌پور به مدال برنز بسنده کرد

عضو تیم ملی تکواندو بانوان ایران در دیدار نیمه‌نهایی تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون نتیجه را به نماینده چین تایپه واگذار کرد و به نشان برنز بسنده کرد.
کد خبر : ۲۰۰۲۳۵
صراط: در ادامه مبارزات وزن 53- کیلوگرم رقابتهای تکواندو در هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی سوسن حاجی‌پور که با دو پیروزی به مرحله نیمه نهایی راه يافته بود، در این مرحله مقابل "یانگ ون" از چین‌‎تایپه با نتیجه 5 بر صفر شکست خورد و به نشان برنز دست پیدا کرد.

در این وزن 17 تکواندوکار حضور داشتند، سوسن حاجی‌پور نماینده المپیکی کشورمان که در دوره قبل بازی‌های آسیایی هم به نشان برنز دست يافته بود، در دور نخست "فريزا الدانگوروا" از قزاقستان دارنده مدال نقره و برنز قهرماني آسيا را  9 بر 3 شکست داد و سپس در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف "ساريتا" از تايلند نايب قهرمان جهان و دارنده مدال برنز آسيا رفت و در پایان سه راند به تساوی 6 بر 6 دست یافت و در راند طلایی صاحب پیروزی شد و به نیمه نهایی راه يافت.

از سه نماینده تکواندو ایران در روز نخست مسابقات تکواندو یوسف کرمی از گردونه مسابقات حذف شد، سوسن حاجی‌پور به نشان برنز دست يافت و مسعود حجی زوراه در مرحله نیمه‌نهایی کار خود را برای رسیدن به دیدار پایانی پیگیری می‌کند.

هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی از 28 شهریور در اینچئون کره‌جنوبی آغاز شده و تا 12 مهرماه ادامه پیدا می‌کند. در این دوره از مسابقات 9501 ورزشکار از 45 کشور آسیایی در 36 رشته با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. کاروان ورزش ایران نیز با 282 ورزشکار شامل 224 ورزشکار مرد و 58 ورزشکار زن در این دوره از مسابقات شرکت کرده است.

منبع: مهر