۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۱

کیف‌قاپی با سمند و پژو!

اعضای باند سارقان کیف قاپ که با استفاده از دو دستگاه خودروی سمند و پژو اقدام به کیف قاپی از شهروندان می‌کردند دستگیر و به ۸۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر : ۲۰۰۲۸۲
صراط: سرهنگ ایوب احمدی فرمانده انتظامی شهرستان فردیس در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شکایت‌های متعدد از سوی شهروندان فردیسی مبنی بر سرقت کیف آن‌ها از سوی سرنشینان خودروهای پژو و سمند و با توجه به حساسیت موضوع پیگیری آن در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فردیس ادامه داد: با توجه به اظهارات شاکیان و تحقیقات تکمیلی ماموران مشخص شد که سرنشینان دو دستگاه خودری سمند و پژو با جولان دادن در خیابان‌ها و حاشیه شهرستان فردیس اقدام به کیف قاپی از شهروندان می‌کنند.

وی افزود: در استعلام از خودروهای سارقان مشخص شد که هر دو خودرو دارای سابقه سرقت در تهران بزرگ و شهرستان ملارد هستند و  لذا با کنترل مجرمان سابقه دار و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان به فردی که از سارقان سابقه دار بود مظنون شده و با شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه نامبرده در شهرستان ملارد شدند.

سرهنگ احمدی اظهار داشت: ماموران همراه با نیابت قضایی به شهرستان ملارد اعزام و طی یک عملیات منسجم پلیسی سرکرده باند را به همراه همدستانش دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های ماموران پس از اعتراف به ۸۰ فقره سرقت اقرار کردند که با استفاده از دو دستگاه خودروی سمند و پژو اقدام به سرقت کیف شهروندان در مناطقی از شهریار، فردیس و کرج می‌نمودند.

سرهنگ احمدی با بیان اینکه تاکنون تعداد ۴۴ نفر از مالباختگان شناسایی و جهت طرح شکایت و تشکیل پرونده به این پلیس مراجعه کرده‌اند از شهروندان خواست تا چنانچه به این شیوه از سوی اعضای این باند مورد سرقت قرار گرفته‌اند جهت اعلام شکایت به پلیس آگاهی فردیس مراجعه کنند.
منبع: ایسنا