۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰

انفجار گاز ساختمان 3 طبقه را ویران کرد

براساس اعلام پایگاه 125، انفجار مهیب گاز شهری در جنوب شرق تهران بخشی از ساختمان سه طبقه مسکونی فرو ریخت و خسارات مالی فراوانی ببارآمد.
کد خبر : ۲۰۰۲۹۱
صراط:  در پی تماس همسایگان با سامانه 125 و اعلام وقوع این حادثه، ستاد فرماندهی آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های 24 و 48 به همراه گروه امداد و نجات 9 را در ساعت 22:40 دقیقه شب گذشته به محله اصفهانک، خیابان کیانی اعزام کرد.

به گفته افسر آماده منطقه 8 عملیات سازمان آتش نشانی تهران، این حادثه در طبقه اول ساختمان مسکونی سه طبقه رخ داد و منجر به تخریب کامل این طبقه شد.

رضا مجریانی افزود: قدرت انفجار به حدی بود که شیشه‌های در و پنجره واحدهای مسکونی دو طبقه بالایی این ساختمان شکست وهم چنین تعدادی از دیوارهای محل انفجار در طبقه اول فروریخت و یک خودروی وانت نیز در کوچه به علت ریزش آوار دچار خسارت شد.

وی گفت: خوشبختانه به هنگام بروز انفجار، چون ساکنان در داخل واحد مسکونی طبقه اول نبودند هیچ کس آسیبی ندید.

افسر آماده آتش نشانی در مورد نحوه عملیات نیروها دراین حادثه اظهارکرد: آتش نشانان همزمان با قطع کردن جریان برق و گاز به ایمن کردن محل حادثه پرداختند.

وی در خصوص علت بروز این حادثه گفت: کارشناسان آتش نشانی با حضور در محل حادثه به علت یابی این انفجار و میزان خسارت وارده ناشی از آن پرداختند.
منبع: ایسنا