۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۰

کشف 8 هزار سی‌دی مستهجن

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد ضمن تشریح دستور کارهای مجموعه تحت مدیریتی خویش در منطقه مذکور از انهدام دو باند تکثیر لوحها و سی دی‌های مستجهن در شهرستان ملارد خبر داد.
کد خبر : ۲۰۰۳۲۶
صراط: سرهنگ برزو همتی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد در نشست خبری مجموعه تحت مدیریتی خویش که در محل فرماندهی این منطقه برگزار شد، در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در این شهرستان اظهار داشت: تلاش جهادی ، کارآمدی و اقتدار سه مؤلفه اصلی در رویکرد سال جاری پلیس به شمار می‌رود و برای رسیدن به عالی ترین سطوح تأمین امنیت اجتماعی نهایت تلاش خویش را به کار خواهیم بست.

وی در ادامه افزود: تلاش جهادی ارزشی والا در ادبیات انقلاب اسلامی دارد و شالودۀ عمل نیروی انتظامی نیز بر حفظ امنیت جامعه با تکیه بر رضایتمندی مردم، حفظ کرامت انسانی و رضایت پروردگار استوار است و در این جهت بهره‌مندی از خرد جمعی و تجارب پلیس کشورهای دیگر و تعامل با صاحب‌نظران،‌ کارشناسان و نخبگان را سرلوحۀ کار خویش قرار می‌دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ملارد در ادامه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران در خصوص عملکرد پلیس راهور شهرستان مذکور اظهار داشت: اقدامات مطلوب ، سازنده و حائز اهمیتی در حوزه مورد اشاره عملیاتی شده که کاهش 40 تا 50 درصدی تخلفات و تصادفات رانندگی در مقایسه با سال گذشته گویای نقش موثر تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده در بخش مذکور است.

این مقام مسئول در ادامه با اشاره به اجرای 262 طرح و عملیات انتظامی در طول شش ماهه نخست سال جاری از سوی مجموعه انتظامی تصریح کرد: در هفته ناجا نیز برنامه‌ها و اقدامات متنوع و متعددی در دستور کار قرار گرفته که اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم، اجرای طرحهای پیشگیرانه از سرقت، گلباران مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری همایش پلیس، امنیت و اصناف، حجاب و عفاف و ... از نمونه‌های آن است.

سرهنگ برزو همتی در پایان خاطر نشان کرد: اخیراً نیز عملیاتها و اقدامات سازنده‌ای به مرحله اجرا در آمده که انهدام دو باند تکثیر لوحها و سی دی های مستجهن و کشف 8 هزار فیلم و سی دی ، دستگیری شش شرور در سطح شهرستان از جمله این عملیاتها به شمار می‌رود و به فضل الهی با فرهنگ سازی هوشمندانه و دقت نظر پلیس در حفظ و آرامش شهروندان روند ارتقاء سطح امنیت در سطح شهرستان ملارد در آینده نیز استمرار پیدا خواهد کرد.
v